kasvoja kirvelee

mikä auttaa?

Noin viikon ajan kasvojeni ihoa, erityisesti poskia, on kirvellyt, poltellut ja aavistuksen punoitustakin on ollut. Ihon pinta ei tunnu mitenkään super-kuivalta, eikä iho hilseile. Olen läärännyt nyt vain perusvoiteiden kanssa, kun olen ajatellut, että jos on allergiaa. Rasva auttaa vain hetken aikaa, sitten inhottava kirvely ja polttaminen alkaa.
Mitä ihmettä tähän naamaan keksisi? Ei viittism minkään jääpussien kanssakaan häärätä koko ajan. Voisko johtua esimerkiksi kuivasta huoneilmasta? Kotona ilma tuntuu pakkasilmoilla tosi kuivalta ja esim. vartalon ihokin kuivahtaa melko helposti nyt.

3

3119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mystic 1953

ota duact,cyrtek,yms allergialääke jos kirvely loppuu,tiedät mikä vaivaa.kuivaan ihoon määrään sinulle 1 omegakapselia aamuin illoin ,ne pehmentävät ihon rauhoittaa sitä.auttaa aivan varmasti.ja jos haluat jotain voidetta laittaa,niin laita rasvaista bebanteenia illoin,sebamedpesun jälkeen,se on parasta sinulle.

• assssssssuming

Mulla tänään rupes kirveleen poskipäitä ihan helvetisti, olin ratsastamassa ja tuli kuuma. Kasvot helotti ja tuntui kuumilta, ja alkoi kirvely. Ei muistaakseni ikinä oo ollut tällästa. Loppui, kun kuumuus hellitti. Mistä lie johtuu??

• Kirvelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe