http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1625224
Keikan liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa torstaina 18. joulukuuta kello 9.
Olen ensimmäisenä varaamassa lippuja.
AC/DC Suomeen
6
1714
Vastaukset
- tämä on
AC-0n vaihtovirta DC-on tasavirta.
- hyvin iiron
ritsansa kumiin ja ampui bittitaivaalle,,!
Ansiokasta toimintaa,olisin tehnyt sen itse mutta ehdit tällä kertaa ennen !" Hyvä jatketaan siansilmän uittamista aluksi vain myötävirrassa ettei se pentu loukkaannu !- Lämppärinä????
Kukas on lämppärinä?
- mitään
Lämppärinä???? kirjoitti:
Kukas on lämppärinä?
väliä! Tämä on AC/DC:n juhlaa, viimeinen kiertue. Ei siinä mitään lämppäreitä tarvita tunnelmaa pilaamaan. Pohjanoteeraus accadacan lämmittelyä yrittäneistä oli ruotsalainen 220 Volts vuonna 1986 Jäähallissa, toivottavasti ei ainakaan mitään svedubändiä. Airbourne olisi hieno, tai Stone Gods.
- schiimeinen
mitään kirjoitti:
väliä! Tämä on AC/DC:n juhlaa, viimeinen kiertue. Ei siinä mitään lämppäreitä tarvita tunnelmaa pilaamaan. Pohjanoteeraus accadacan lämmittelyä yrittäneistä oli ruotsalainen 220 Volts vuonna 1986 Jäähallissa, toivottavasti ei ainakaan mitään svedubändiä. Airbourne olisi hieno, tai Stone Gods.
Mikä viimeinen kiertue. Sitähän nyt ei ole missään ilmoitettu, joten ei tarvitse satuilla. Joku tätä paikkaa tosissaan lukeva penska ottaa vielä todesta.
- varmaankin,
joooo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947