Eli minun pitäisi siirtää elokuva Mp3 soittimeeni ja se pitäisi muuttaa Mjepg: ksi niin miten muunnan ja millä?
Miten muuttaa Avi tiedosto Mjpeg: ksi?
6
1298
Vastaukset
- tuossakin hommassa
- mjpeg on museokamaa
Mjpeg on suoraan tekniikan museosta eikä sitä ole enää aikoihin käytetty missään muualla kuin AMV/MTV-varianttina kiinalaisissa "mp4"-soittimissa jotka ovat siis teknisessä mielessä vastineita melamiinilla terästetylle äidinmaidonvastikkeelle.
Jos soitin tukee ihan mitä tahansa muuta videoformaattia niin käytä sitä. - Ripetsu-
"mjpeg on museokamaa" Minnulla anakin minun mp4-soitin ei tue muuta video tiedostoa kuin mjpgep. :l
- Ripetsu--
mjpeg*
- Arttu Muuntaja
Alle 300 M kokoisia tiedostoja voi muuntaa nettisivulla
http://www.freefileconvert.com/
Valitset muunnettavan failin kohdasta convert file ja selaa, sitten kohdasta output format valitse mpg.
Klikkaa convert ja odottele. Kun tulee semmoinen sininen pallo, niin siitä klikkaamalla saa muunnetun tiedoston.
Tämmöisiä sivuja on muitakin. (Jos ei ole kovin monta failia muunnettavana, niin ei ehkä kannata ladata mitään ohjelmaa omalle koneelle.) - Any Video Converter
Paras ja ilmainen ohjelma on tämä
Any Video Converter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846