Tamanuöljy

Tuntematon-

Mistä tamanuöljyä saadaan? Ostin vartalovoidetta joka sisältää tamanuöljyä. Oli halpaa ja tuntuu tosi hyvältä voiteelta mutta mitä tällainen tamanuöljy on kun en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan moisesta öljystä?

6

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon-

tamanuöljystä.Ilmankos tuntui niin hyvältä:)

Tamanunsiemenöljy - Kylmäpuristettu uute takaa tehon, sisältäen paljon rasvahappoja, terpenoideja, glyseridejä ja steroleja, jotka auttavat palauttamaan ihon sileyden ja joustavuuden.

• meinasin ostaa

vartalovoidetta joka sisältää kyseistä öljyä?Minkä niminen voide ja hinta?

• Tuntematon-

on Iseree Vital body lotion. Lidlistä ostin ja maksoi 2,65€ ja on 250ml:n pullossa.
        Eli ei kovin paljoa lompsaa tyhjennä. Olin ostanut jo joitain aikoja sitten pullon ja pidin sitä kaapissani luullen että se on varmaan kauhean hajustettua mutta kun otin sen käyttöön, yllätyin todella positiivisesti kun oli ihan mieto tuoksu. Menin heti ostamaan pari pulloa lisää:)

• meinasin ostaa
        Tuntematon- kirjoitti:

on Iseree Vital body lotion. Lidlistä ostin ja maksoi 2,65€ ja on 250ml:n pullossa.
        Eli ei kovin paljoa lompsaa tyhjennä. Olin ostanut jo joitain aikoja sitten pullon ja pidin sitä kaapissani luullen että se on varmaan kauhean hajustettua mutta kun otin sen käyttöön, yllätyin todella positiivisesti kun oli ihan mieto tuoksu. Menin heti ostamaan pari pulloa lisää:)

ostamaan !Kiitos tiedosta!

• Tuntematon-
        meinasin ostaa kirjoitti:

ostamaan !Kiitos tiedosta!

tätä voidetta. Minulla on nyt viimeinen pullo menossa ja aion ostaa lisää. Olen siitä asti kun ostin, käyttänyt säännöllisesti. Pesen itseni palasaippualla, joko hamppuöljysaippualla tai suklaasaippualla (mä olen ihan koukussa kaikkiin ihaniin öljypohjaisiin hoitaviin palasaippuoihin). Minulla on pieniläiskäinen psori. En ole laittanut lainkaan nyt lääkevoidetta vaan koko iholle tätä tamanuöljyvoidetta. Läiskät ovat tosi ruman näköisiä rupisia mutta jotenkin vaikuttavat niinkuin olisivat alkaneet parantua hilsekerroksen alta. Ovat muuttuneet tummanpuhuviksi ja ne muuttuvat aina sellaisiksi tummanpunaisiksi silloin kun aloittavat parantumisprosessin. Muutenhan ne ovat helakanpunaisia kun ovat kaikkein ärhäkimmillään. Nyt on käynnissä tällainen kokeiluprojekti ja aion sinnikkäästi jatkaa sitä. Täytyy taas käydä hakemassa pari-kolme pulloa.
        Saas nähdä kuinka käy....Hilsekerroksetkin ovat kuivahtaneet ja lähtevät riekaleina pois. Voinhan jossain vaiheessa alkaa laittaa lääkevoidetta kun tuo hilsekerros on kokonaan kuoriutunut. Ainoa hankaluus on siinä pumppupullossa kun sinne jää vielä paljon voidetta vaikkei tule enää pumpusta. Olen kiertänyt sen kannen pois ja ottanut loput voiteet käsin kaatamalla. Vähän kireä se on irroittaa mutta kyllä sen auki saa.

• terapi
        Tuntematon- kirjoitti:

Hei. Luin, että Iseree Vital body lotionia saisi Lidlistä. Kävin kysymässä sitä Itiksestä, mutta siellä ei ollut sitä. Mistähän Lidlistä sitä mahtaa saada?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe