...vapahtaa tuskasta. Tule, kuolema, vie minut ikuiseen lepoon tästä helvetin esikartanosta. Elämä vihaa minua. Olen sen jo nähnyt.
Kuolema
5
344
Vastaukset
- Hanna
Rukoilen että jaksaisit vielä elää. Ei maanpäällinen elämä voi olla verrannollinen helvetin kärsimyksille. Sinäkin voi vapautua tuosta sielusi tuskasta Jeesuksen Kristuksen nimessä. Elämä voi silloin olla jopa onnelinen.
- chrysanteemi
Haluaisitko sä kertoa, miksi sä koet että elämä vihaa sinua. Mä tiedän että jos on joutunut elämään jo monta vuotta helvetin esikartanossa, ei oikein jaksa nähdä enää muuta vaihtoehtoa kuin kuoleman. Haluaisin vain sanoa sulle, että olen itse käynyt aika syvissä syövereissä ja selvinnyt sieltä, ja siksi mä olen varma, että sä voit myös selvitä. Ehkä sä voisti löytää elämääsi asioita, jotka saa sut sittenkin voimaan paremmin.
Tuntuu niin pahalta ajatella miten huonosti sä voit ja koet että elämä vihaa sua. Onko ihmiset kohdelleet sua väärin? Ihmiset osaa olla joskus niin *** kusipäitä.
Haluaisitko sä kirjoittaa mulle, mä lupaan etten kerro sun asioista mitään koskaan kenellekään.
chrysanteemi@suomi24.fi jos Sinä vihaatkin elämää, eikä elämä Sinua?!
Maailma ja elämä on ihmeellisyyksiä/ihanuuksia täynnä, mutta et ole vain löytänyt omaa onneasi?!
Muista, että jos tänään on mieli musta ja kaaoksessa, niin se ei ole välttämättä pysyvä olotila! Onni ja ilo voivat odottaa jo huomenna ottajaansa!
Voimia Sinulle! Älä luovuta! :)- fdigjdofg
elämä vihaa mua kanssa ja kaikki menee päin vittua.
Parempi olis vaan kuolla, kun kaikki menee kuitenkin päin helvettiä- Kukka
Kun kaikki näyttää kääntyneen vastaasi, on helppoa ajatella niinkuin sinä!
Itsekin olen kokenut pahoja pettymyksiä tällä elämän tiellä, että tunteesi ovat aidot.
Vain ihmiset tekevät pahoja tekoja: pettävät, jättävät, puhuvat salaa pahoja sinusta ja ovat ilkeitä.
Jos teet hyviä asioita, niin sinua kadehditaan, etkä silloinkaan saa positiivista palautetta. Teen joka päivä raskasta työtä muiden hyväksi - uskooko joku että tulee kiitosta? Ei milloinkaan. Olen hyvin pettynyt.
Ihmisistä puuttuu RAKKAUS.
MUTTA: Olen tänään päättänyt aloittaa maailmanparannuksen, itsestäni! Yritän rakastaa myös niitä, jotka vihaavat minua ja puhuvat paskaa minusta.
Yhdessä yritämme jaksaa - kuolema ei ole mikään ratkaisu!!! Miksi jättäisin maailman kaikki pettymykset muiden=lastemme kannettaviksi?
Sehän olisi pelkkää itsekkyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358