Ystävät hyvät ketkä tiedätte allergiatestien tuloksista, kertoisitteko mitä tarkoittaa verikokeesta ilmennyt kissa-allergia 2. Mitä se tarkoittaa sanoin? Nimittäin en tiennyt minulla edes olevan kissa-allergiaa ennen kuin sain siitepölystä nuha- ja silmäoireita. Muulloin ei minkäänlaisia oireita vaikka minulla on kissa. Luin allergialiiton sivuilta, ettei lemmikistä tarvitse luopua, mikäli oireet eivät pahene. Millaisia oireita teillä on ja silti pidätte rakkaat lemmikkinne? Kertokaa kohtalotoverit niin tulisi joulumieltä hieman!
Kissa-allergia
2
742
Vastaukset
..että on kyse lievähköstä allergiasta. Minulla on kani allergia (juurikin pisteillä 2) ja olen hoitanut/omistanut silti kaneja. Ei tullut mitään oireilua.
Veikkaisin kuitenkin että jos on mahdollista niin sinun kannattaisi jättää esim. hiekkalaatikon puhdistus ja kissan harjaaminen jollekin toiselle vaikka muuten olet kissan kanssa. Tai sitten voit tehdä nuo ulkona jos tuntuu että yskittää tms.
Ainahan siivoaminen ja tuulettaminen auttaa myös :) Jos tulee oireita niin on myös ilmanpuhdistajia, vaikka uutena sellainen maksaa paljon.- josjos
meilläkin 4 kissaa,jakoira,jos joskus niiskututtaa niin voi ottaa duactin( allergialääke)
helpottaa heti,ei hätiämitiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106