Kävimme mieheni kanssa katsatamassa Juice Fruit keikan täällä Nivalan puustellissa 5.12 ja täytyy todellakin myöntää, että bändi esittää ja tulkitsee Juicea isolla sydämmellä! Olin hieman ennakkoluuloinen, mutta keikan jälkeen pahat luulot olivat karisseet.
Ostin keikalta miehelleni bändin Ajan hengessä levyn ja suosittelen sitä muillekkin juicen musiikin ystäville lämpimästi. Eihän se tietysti alkuperäisille levytyksille pärjää, mutta ei kyllä kalpenekkaan yhtään...Voin suositella (:
Positiivinen kokemus Juice Fruitista
3
403
Vastaukset
- tuoppi
sitä lähistöllä Tuiskulassa Juicekin parhaat keikkansa heitti, tuli jokunen kerta oltua paikalla.
Ihan hyvä asia, että joku muukin bändi kun GL jatkaa perinnettä.- Tampere calling..
Pyhäin häväistystä tuommoinen Juice Fruit on ja rahastusta "huoraamiseks" sanoo ammattimuusikot..
- tuoppi
Tampere calling.. kirjoitti:
Pyhäin häväistystä tuommoinen Juice Fruit on ja rahastusta "huoraamiseks" sanoo ammattimuusikot..
ammattimuusikot soittelevat kavereineen covereita. Lauluntekijän tuotannon nostamisen voi nähdä myös kunnianosoituksena eikä aina rahastuksena, mistä ei varmaan tässäkään tapauksessa ole kysymys. Minusta on hienoa, että Juicen musiikki elää, olihan kyseessä merkittävä lauluntekijä. Sen mitä Youtubesta Juice Fruitteja kuuntelin ja katselin, loistaa siinä syvä kunnioitus edesmennyttä Mestaria ja hänen laulujaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368