Helpottaa!

Jaana vaa

Mä oli ihan oikeesti jo huolestunut kun ei näkyny Dingolla uusia keikkoja sivustolla. Ja kun Neumannkin kerto Iltiksen haastattelussa, että ois kiva elellä rauhallisempaa perhe-elämää. NYT ONNEKSI uusia keikkoja ensi vuoden alkuun helmikuulta. Täältä tullaan elämä!

10

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosiRaaka-Arska vaa

Sano Pekka vaa!

• Jaana vaa

Jotain joka sulta kaikesta päätellen ihan oikeasti kans puuttuu! Mieti ny kuitenkin kaks kertaa enneku alat intoilee. Hyi hemmetti.

• TosiRaaka-Arska
        Jaana vaa kirjoitti:

Jotain joka sulta kaikesta päätellen ihan oikeasti kans puuttuu! Mieti ny kuitenkin kaks kertaa enneku alat intoilee. Hyi hemmetti.

Ja Pekaltakin se puuttuu!

• Oilirules
        TosiRaaka-Arska kirjoitti:

Ja mielenkiintosta! Dingofanit käy käräjiä! Hot-hot-hot kertokaa lisää! Rupeetteko kohta jo viimein fanittaa Ollia ja Anettea?!

• Soini vaa
        TosiRaaka-Arska kirjoitti:

Peräsimen sivupersoonien paljastaminen näyttää olevan yhtä helppoa kuin tekareiden pölliminen mummolta! Niinhän se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Tuskin nyt muut noin hölmöistä huomautuksista tulistuisi kuin nuo Raakan heitot.

• on levyllä
        Soini vaa kirjoitti:

Peräsimen sivupersoonien paljastaminen näyttää olevan yhtä helppoa kuin tekareiden pölliminen mummolta! Niinhän se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Tuskin nyt muut noin hölmöistä huomautuksista tulistuisi kuin nuo Raakan heitot.

Löytyisikö Dingon ekaa keikkaa?

• Mutta missä
        on levyllä kirjoitti:

Löytyisikö Dingon ekaa keikkaa?

Missä ja millonka oli Dingon eka keikka?

• .......
        Mutta missä kirjoitti:

Missä ja millonka oli Dingon eka keikka?

Muistaakseni Evijärven nuorisotalolla maaliskuussa 1984. Korjatkaa jos olen väärässä.

• Dingo fani pinestä

jep maaliskuu 1984 evillä ja olin itse katsomassa siskon kanssa Dingoa. Olin 5-vuotias :D. tällöin Dingo räjäytti NS:än Lipun myyntiennätyksen jota kukaan ei ole pystynyt kumoaan. jos en ihan väärin muista oli kyseessä noin 3850 lippua joka on kiitettävä määrä nähen että paikkakunnalla oli 3200 asukasta

• Peyotekaktus

^^Hanoi Rocksin keikalla samaisessa paikassa eli enemmän väkeä samoihin aikoihin.

Paikka on vissiin edelleen pystyssä, ite kävin siellä Dingoa kattomassa muistaakseni vuosina -05 ja -06.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe