jonottamaan niin luuletteko että saa lipun? Jonotan pienemmän kaupungin lippuluukulle, joten mahdollisuudet ovat siinä mielessä paremmat.
Monelta te konserteissa käyneet olette menneet lippunne jonottamaan??
Jos menee klo 7
15
1324
Vastaukset
- poistaa
lippuluukuilta jonottajat tunnin välein klo 9:ään saakka. Eihän netin kauttakaan pääse kuin vasta yhdeksältä jonoon.
- ,,,,
Jotkuthan nukkuvat yön jonossa makuupussissa. Ja minulle vielä sanottiin luukulta jonottamisesta.
- vitsi
,,,, kirjoitti:
Jotkuthan nukkuvat yön jonossa makuupussissa. Ja minulle vielä sanottiin luukulta jonottamisesta.
Hyvää yötä, varo hypotermiaa, siellä on kylmä.
- vielä mietit
jonoon lähtemistä, olet myöhässä. Meitä on täällä vähintään 41 000.
- ....
kasaannuitte, kun vielä hetki sitten teitä ei ollut siellä yhtään ;)
- fanipoika
Mihinkä aikaan porukka on menossa jonottamaan noita lippuja? Pitänee itsekkin hyvissä ajoissa mennä, että varmasti ne liput saapi. Mutta kuinka paljon ajoissa on se hyvissä ajoin?
- jonottoja
mä oon jo melkein jonossa. Kamat pakattu reppuun ja makupussi valmiina...
- grergereg
jonottoja kirjoitti:
mä oon jo melkein jonossa. Kamat pakattu reppuun ja makupussi valmiina...
ihan noin aikasin en sentään aikonut mennä. kai ne liput saa jos menee tuonne cittarin pihalle haaluilemaan siinä 6-7 aikaan.
- acdcacdcacdcacdc
grergereg kirjoitti:
ihan noin aikasin en sentään aikonut mennä. kai ne liput saa jos menee tuonne cittarin pihalle haaluilemaan siinä 6-7 aikaan.
Jos siihen aikaan menee, voi todeta vaan, että viimeinen toivonkipinä on kadonnut, kun näkee edessä seisovan kilometrin pituisen jonon...siinä on sitten "kiva" ryömiä häntä koipien välissä takaisin himaan.
- Emma
acdcacdcacdcacdc kirjoitti:
Jos siihen aikaan menee, voi todeta vaan, että viimeinen toivonkipinä on kadonnut, kun näkee edessä seisovan kilometrin pituisen jonon...siinä on sitten "kiva" ryömiä häntä koipien välissä takaisin himaan.
Menin jonottamaan 7:45 ja 4 kenttälippua sain..
- liput on.
5maissa menin jonoon,lipun sain 9;15.oli noin 40ihmistä mua ennen.
- ap.
ja kenttäpaikan kuten halusinkin :)
- acdcacdcacd
ap. kirjoitti:
ja kenttäpaikan kuten halusinkin :)
..kaikille lipun lunastaneilla!
Meitsi oli jo aamuviideltä makuupussissa jonottamassa, mutta harmikseni nukuin pommiin :( - ....
acdcacdcacd kirjoitti:
Meitsi oli jo aamuviideltä makuupussissa jonottamassa, mutta harmikseni nukuin pommiin :(lippua?
- wqelkgfwlekrgj
acdcacdcacd kirjoitti:
Meitsi oli jo aamuviideltä makuupussissa jonottamassa, mutta harmikseni nukuin pommiin :(JOO JOO.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210