arvatkaa mikä käsi voitti ja mikä hävisi! no ei onneksi ollut potissa kun 18 dollaria! ku ennen floppia menin all in ja nuo kaksi israelilaista maksaa!
floppi J 9 10 ja flopin jälkeen tiesin että häviän varmasti! ei ollut värin vetoa kenelläkään mutta turnilla A 10 menee lentäen ohi saa sen 10 ja nyt mulla ei ole enää mahiksia voittaa kun A:t on loppunu! ja hauskinta on että riverillätulee vielä Q ja A 8 voittaa koko potin!
oli vitun hienoa taas! ja arvaatte varmaan missä pokerihuoneella tämä tapahtui. pokerihuoneella, oikein arvasit!
AA vs A10 vs A8
6
924
Vastaukset
- 18€
ei dollaria. oon vieläkin niin shokissa että sekoitan jo valuutat!
- vaikea lähtee
arvaileen, niitä pokerihuoneita kun on nykyään aika helvetin paljon. niin ja vinkkinä sinulle että tuo voi tapahtua millä vaan niistä kaikista eri pokerihuoneista.
ja, Hui! olipa kauhea tappio!
Johdit noita kahta kättä vastaan ennen flobaa varmaan 70 prosentin todennäköisyydellä. eli on noita hurjempiakin "bad beattejä" nähty ja koettu.- olin johdossa
ääliö, opettele laskemaan! ja on se iso tappio jos pelaa 2/4 centin pöytiä! 18€ melko iso potti. minä pistin 7€ all in kaveri maksaa 7€ ja yhellä oli vain 3€ ja päätti kokeilla onnea A 8:lla
siinä mielessä se oli kova bad beat että hävisin molemmille!
ja www.pokerihuone.com on se missä tämä ohiveto tapahtui - dfasfadfs
olin johdossa kirjoitti:
ääliö, opettele laskemaan! ja on se iso tappio jos pelaa 2/4 centin pöytiä! 18€ melko iso potti. minä pistin 7€ all in kaveri maksaa 7€ ja yhellä oli vain 3€ ja päätti kokeilla onnea A 8:lla
ja www.pokerihuone.com on se missä tämä ohiveto tapahtuiTämä jos jokin on selvä esimerkki huijauksesta! Tuollaista ei tapahdu kuin 15 kertaa sadasta, joten sehän on sula mahdottomuus!!! Hieman alempi todennäköisyys kuin jääkiekkomatsin tasapelillä, ja tasapelejä lätkässä ei tule koskaan!!!!!
Ja naurattaa vielä toi 18€ potin perässä oleva huutomerkki, voiko tolla tasolla olettaa että vastustajat ovat hyviä..
daiju - ite! ÄÄLIÖ!
olin johdossa kirjoitti:
ja www.pokerihuone.com on se missä tämä ohiveto tapahtuisulla oli kaksi vastustajaa. prosentit lasketaan myös sen mukaan. oli suunnilleen noi 15% per vihu. sulle jäi noin 70%. taidat olla fisu.. osuinko?
- pokerihuoneella sun
ite! ÄÄLIÖ! kirjoitti:
sulla oli kaksi vastustajaa. prosentit lasketaan myös sen mukaan. oli suunnilleen noi 15% per vihu. sulle jäi noin 70%. taidat olla fisu.. osuinko?
oddsit oli ennen floppii nolla prosenttii! kyllähän sä tiesit jo heti kun sait naulat hanskaa, että nyt tippuu rotsii ja äkäsee!
miks vitussa sä et foldinu suosiolla kun kerran tiesit et massit menee saletisti vihulle? ootko pikkuse niiku hönö? ukko tietää ettei voi voittaa mut silti tumppaa massit keskelle! miks ihmeessä sä tuut sitten tänne ruikuttaa? omaa tyhnyyttäs annoit rahas pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748