Lähimmäiseni on eroamassa tai jo eronnut. Mistä saan tietää milloin ero on myönnetty? Miten omaisuus on jaettu, olen nimittäin osaomistaja osaan omaisuuteen. Kelle lasten huoltajuus on joutunut ja onko elatussopimusta?
Avioerotuomio
5
2204
Vastaukset
- sossupaholainen
Sen onko joku avioliitossa ja kuka on lapsen huoltaja ja milloin ero ja sopimus huollosta on tehty, saat tietää maistraatista. Jos elatussopimus on tehty lastenvalvojan luona, et saa sitä mistään tietää. Jos elatus (ja huolto) on määrätty oikeudessa, saat tiedot käräjäoikeudesta. Omaisuuden jakoa et saa tietää mistään.
Miksi haluat tietää tuollaisia asioita? Jos sinulla on ongelmia omistamastasi omaisuudesta, eikö olisi syytä kysyä asianomaiselta itseltään? Ja lapsen huolto ja elatusmaksut eivät kuulu sinulle missään tilanteessa. - eronnutjovuosiasitten
Eroavat puolisot eivät ole voineet jakaa sinun omaisuuttasi. He jakavat oman omaisuutensa.
- Tietoja
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
- osuutesi
Tietoja kirjoitti:
Eivät he ole jakamassa minun omaisuuttani. Minusta olisi vaan pirun hauskaa tietää kenen kanssa olen tulevaisuudessa tekemisissä. Ei kumpikaan ole ollut halukas toistaiseksi kertomaan missä mennään.
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
- sossupaholainen
osuutesi kirjoitti:
pois jommallekummalle,ilmeisesti olet toisen eroavan yrityksen osakas,jos teillä oy, niin kuuluuhan yhtiökokouksessa tuoda uudet asiat julki.???...
Mutta lasten huolto ja elatus ei kuulu sinulle missään olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917