ihana nimi.. mitä mieltä muut?
TARITA
13
742
Vastaukset
- en tykkää..
No aika kummallinen...vaikka yleensä tykkäänkin erikoisista ja uusista nimistä..tuli mieleen tarina, mutta ei kai se huono asia?
- mielestä
Aika nätti nimi = )
- minun
Sarita paljon olisi paljon parempi
- Primrose
tarjota-verbin vanhahtava synonyymi.
- Myy.
Vähän liian kummallinen mun makuun. Miten olisi vaikka Tarina? Karitakin on viehättävämpi, vaikka ei suosikkeihini kuulukaan.
- Mauriina
Talita on paljon kauniimpi kuin Tarita. Tarita on suomen kielessä verbi, joka tarkoittaa samaa kuin tarjota. Talita taas on arameaa (syyriaa siis) ja tarkoittaa suomeksi tyttö.
- bellabimba
Talita on kuin ärrä-vikaisen Tarita. Tarita ei hirveästi töki, ihan ok, pidän myös Tarlenasta.
- -kirsikka-
nätti nimi... tunnekin yhden Taritan, oikein mukava tyttö, joten myös siksi nimi on kiva =)
- ÄMiiaa
Samanlaisia nimiä löytyy: Karita, Marita, Sarita, Arita. Joten Taritalla jatkuuuu... :)
- Durgan
Tarita kyllä tarkoittaa intiassa jumalatar Durgaa ja kyllä miellumin omaperäinen nimi kun joku Anna-kaisa tai olge ei pahall.
- Hai-sieeeeeeeee
Mannenimi.
- Jeaps
Ei vältämättä nimittäin intiasta sen alkuperä tulee
Ja miksi pitää olla noin rasisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220