Juu elikkäs mikäli joku haluaa myydä kohtuulliseen hintaan suht hyväkuntoisia kauppatieteiden pääsykoekirjoja ja itseopiskelumateriaaleja ynnä muuta härpäkettä, olisin kiinnostunut. Laittakaa meiliosoitetta kehiin ja kertokaa vähän mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan :) Kiitos.
Ostetaan kauppatieteiden pääsykoekirjat + itseopiskelumateriaaleja jos löytyy!
4
1167
Vastaukset
- vpal
Hei. Jos et ole jo ehtinyt hankkimaan, niin minulta löytyisi nuita pääsykoekirjoja. En tiedä, mitä kirjoja nyt vaaditaan, mutta nämä viime kevään pääsykoekirjat minulta löytyisi: AVAIN LASKENTATOIMEEN JA RAHOITUKSEEN, Kinnunen, Laitinen, Leppiniemi, Puttonen 2007; TALOUSTIEDE, Pohjola, Pekkarinen, Sutela 2007; STRATEGISEN MARKKINOINNIN PERUSTEET, Tikkanen, Aspara, Parvinen, 2.painos 2007; JOHTAMINEN JA ORGANISOINTI - TEEMOJA, NÄKÖKULMIA JA HAASTEITA, peltonen 2007 sekä JOHDATUS KVANTITATIIVISEEN ANALYYSIIN TALOUSTIETEISSÄ, Kallio, Korhonen, Salo, 3. uudistettu painos 2007.
Alleviivauksia olen tehnyt, mutta muutoin kirjat ovat mielestäni hyvässä kunnossa:)! Jos sinulla tosiaan on vielä tarvetta näille, pistähän meiliä tulemaan jotta voit kysellä jos on kysyttävää ja keskustellaan hinnasta tarkemmin! Muutkin kiinnostuneet saavat ottaa yhteyttä. veerapal@mail.student.oulu.fi - PaavoT
Koko paketti eli kaikki 5 pääsykoekirjaa (2009) oisi myynnissä yhteishintaan 100 eur postikulut.
- tytti
Onko sun kirjat jo menny? Olisin kiinnostunu niistä. Vastaatko mun mailiin: tytti.hanninen@gmail.com, t: Tytti
- tuleva ekonomi:)
Olisin kiinnostunut tosta sun kirjapaketista. Voisitko laittaa mailiosoitteen tähän niin voisin kysellä tarkempia tietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917