Miten voin oppia tekemään flikin, siis takaperin puolivoltin ? Saan sen siloin vaan kun kaveri pitää tiukasti käsillänsä kiinni mutta saan myös silleen kun se pitää vaa yhtä kättä . sit taas ku se pitää ihan kehnosti sitä kättä nii kaari ei lähe ... APUAA ...
Miten opin flikin
2
702
Vastaukset
- Anonyymi
Mä ite opin just pari päivää sit trampalla sillee et mun isosisko (harrastanu voimisteluu 6 vuotiaasta asti ja on nyt 15v) auttaa mua eka sillee et teen siltakaadon ja siitä tasajalkaa yli. Sit ku sen osaa nii voi ottaa pikku pompun siihen ja sit voiki koittaa flikkiä ku noi osaa nii sillee et joku auttaa, monta toisto vaan nii kyllä se sieltä tulee. Ja oikeesti monihan sais flikin mut se on vaan että uskaltaako. Sori myöhäinen vastaus🥺 Oot varmaa kyl jo oppinut flikin mutta muut voi käyä kattoo täältä jos tarvii neuvoja. Toivottavasti oli jotain apua🫶
- Anonyymi
Ite Opin ainaki sillee et mun isosisko (harrastanu voimisteluu 6v asti ja on nyt 15v) autto mua pitämällä selästä kii ja totuus on et moni sais flikin jos vaan uskaltais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319