seurustelin vuoden erään miehen kanssa kunnes sain tarpeekseni.. jaksoin uskoa, että normaali se on mutta voiko tällainen ihminen olla mieleltänsä täysin terve? vai onko se vaan luonne, jossa on vähän vikaa.
-täysin epäluotettava. jos jokin asia sovittiin siitä ei tarvinnutkaan pitää kiinni. teki päätöksiä nopeasti ja muutti suunnitelmia hetkessä. ei välittänyt myöskään aina kertoa suunnitelmien muutoksista.
-ei välittänyt koskaan miltä minusta tuntuu, ei kysynyt mitä kuuluu, mitä ajattelen jne.
-jos yritin aloittaa keskustelua, vaihtoi puheenaihetta johonkin keveään aiheeseen tai sitten suuttui eikä puhunut mitään
-sai riidan käännettyä AINA minun syyksi,
vaikka hänessä oli vika
-kylmä, tunteeton ihminen. ne vähäiset, kiltit sanat, joita kuulin, taisi nekin olla näyteltyjä
kuulostaako tutulta?
jäi
mietityttämään
1
147
Vastaukset
mies oli/on egoisti, tai pahimmassa tapauksessa sosiopaatti, joka ei pysty tuntemaan empatiaa ketään kohtaan! Hyvä kun pääsit eroon siitä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481