Mitenkä nuo paikat menee tuolla stadionilla? Mistään en ole löytäny karttaa missä näkyisi nuo rivinumerot. Mulla paikat a-katsomossa rivillä 30. Onko aivan julmetun kaukana?
Katsomokartta
11
5423
Vastaukset
- ................
Tässä stadikan katsomokartta:
http://www.stadion.fi/katsomokartta.html
Hyvät paikat oot onnistunu saamaan!
T: kateellinen F-katsomolainen :)- Elqii
Tonne sain liput ja onnellinen pitää olla et pääsin keikalle ja näkee bändin läheltä:)
- asdfghjklö
jos haluat mieluummin kentälle niin voin vaihtaa...
- sdfghjkl
tarkotin siis noita a-katsomon lippuja...:)
- siis joo
sdfghjkl kirjoitti:
tarkotin siis noita a-katsomon lippuja...:)
Siis mullakin on sit hyvät paikat :D
T: D katsomo rivi 30 :D - Uunomies
siis joo kirjoitti:
Siis mullakin on sit hyvät paikat :D
T: D katsomo rivi 30 :DMullakin on D-katsomosta liput. Mihin tuo lava oikein tulee? En vaa tajnunnu :D
Onks mulla hyvät paikat? :D - paikka on...
Uunomies kirjoitti:
Mullakin on D-katsomosta liput. Mihin tuo lava oikein tulee? En vaa tajnunnu :D
Onks mulla hyvät paikat? :DLava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Järjestelyä on muutettu, että saadaan stadikan b-katsomo käyttöön.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl. - SG1968
paikka on... kirjoitti:
Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl."Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl. "
Voisiko joku vähän tarkentaa lavan paikkaa mikä katsomo lähin lavaa?? - pelastit päiväni
paikka on... kirjoitti:
Lava tulee ulkopuolelle parkkipaikalle.
Lisää lippuja tulee myyntiin 5000 kpl.Viikon paras!
- luolakoira
"Mistään en ole löytäny karttaa" Mistähän olet karttoja etsinyt, jos et stadionin omilta kotisivuilta... Voe elämä taas kerran. :-D
- yumalation
"Mistään en ole löytänyt karttaa, MISTÄ NÄKYIS RIVINUMEROT!!" Luolakoira ei osaa lukea MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728