Ennen luulin, että masennukseen voi itse vaikuttaa ajattelemalla vain positiivisesti, mutta nyt tiedän, ettei näin ole, ainakaan omalla kohdallani, jos nyt diaknoosini edes on masennus..
Olo on siis koko ajan todella väsynyt, henkisesti ja fyysisesti ja vaikka haluaisin jotain tehdä, en jaksa..Kaikki tuntuu raskaalta, joskus jopa läheisten kassa keskustelu.
Olen nyt kärsinyt tästä vaivasta puoli vuotta ja olen käynyt myös muiden fyysisten sairauksien mahdollisuudet läpi, mutta lääkärit pistävät tämän vain masennuksen pikkiin.
Halaisinkin tietää, onko joitakin luontaistuotteita masennuksen hoitoon?? Mitkä vitamiinit olisivat parhaita?
tahdostariippumaton masennus?
10
558
Vastaukset
- Rev.McMoon
E-Epa, karnosiini, magnesium, b-monivitamiini, nämä auttoivat minulla, kofeiini on jätettävä kokonaan, se aiheuttaa yli puolet kaikista masennustapauksista.
- kommentteja
eli lääkkeistä Omegat ainakin 3:nen, mutta ehkä laajempiakin Omegoita sisältävä tuote olisi hyvä.
Mutta ehdottomasti kirkasvalolaite ja sen ääreen heti herättyä nauttimaan valosta! Maassa, missä elämme keskellä kaamosta, pimeää ja loskaa ei ole ihme, että masentuu!
Univaikeuksiin valeriaanaa - joskus masennus sotkee unirytmin kokonaan.
Vyöhyketerapistakin on apua, kun kohtaa oikean hoitajan ja kertoo tälle kaikki oireet rehellisesti ja monet vyöhyketerapeutit ovat myös homeopaatteja eli sieltäkin löytyy apua.
Itse en usko nykyisten mt -lääkkeiden kuin sotkevan koko aivokemian ja lisäksi on tullut tavaksi määrätä niitä ihan varmuuden varalta aina ja aina uudelleen eli ei sinulle anneta lupa parantuakkaan.
Myös mielikuvaharjoittelusta on suurta apua aluksi asiantuntijan johdatuksessa ja sitten kun on oppinut tekniikan, voi sitä tehdä itsekin.
Näitä kaikkia hyväksi olen käyttänyt itsekin! - aiheuta mitään
puolia masennustapauksista! Älä usko moiseen hölynhölyyn.
Tämä on yhden MAALLIKON päähänpintyymä tämä kofeeinijuttu, kellä mitäkin, hällä tämä p...mielteen kaltainen aiheuta mitään kirjoitti:
Tämä on yhden MAALLIKON päähänpintyymä tämä kofeeinijuttu, kellä mitäkin, hällä tämä p...mielteen kaltainenon todettu monia terveellisiä ominaisuuksia; mm. joihinkin syöpiin ehkäisevänä tekijänä, sokeritautiin jne.
Äitini kuoli äskettäin, mutta sairaanakin hän piti huolta siitä, että kahvi tuli ajallaan ja piristyi huomattavasti kahviteltuaan!
En usko kofeiinin ja masennuksen yhteyteen, sillä olisimme jo kuolleet sukupuuttoon jos se olisi noin haitallista mielenterveydelle!!- coodcafe
Tämä kuuhullu ei oikein ymmärrä mitä neuvoja antaa. Vitamiinit on oikein annosteltuna tosi ok, mutta älkää uskoko sen kahvihöpötyksiä - ihan täyttä potaskaa.
- keskushermostolle
aiheuta mitään kirjoitti:
Tämä on yhden MAALLIKON päähänpintyymä tämä kofeeinijuttu, kellä mitäkin, hällä tämä p...mielteen kaltainenhttp://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/elintarviketietoa/kofeiini/
Kofeiini se vasta ahdistusta ja masennusta kehittää.
- Jouluntonttu
Oletko käynyt psykiatrian erikislääkärillä?Mene käymään juuri nyt,kun sinulla voimasi ovat vähimmillään ja kerran voit huonosti.Nyt on kaamos täällä pohjolan perukoilla.Oletko ennen kärsinyt talven pimeästä ajasta?Jos niin kannattaa käydä erikoislääkärin juttusilla.Tai itsekin voit kokeilla Kirkasvalohoitolaitetta,joita saa monista liikkeistä.mm.Instrumentarium.
- tintti90
Kahvia kyllä juon, mutta en jotenkin vain uskoisi, että se aiheuttaisi tämän masennuksen..
Olen käynyt nuorisopsykiatrian polilla ja saanut lääkkeitäkin, jota olen nyt kolme kuukautta syönyt. Alussa tuntui, että olo hieman piristyikin, mutta nyt taas ollut huonompaan päin. Josko sitten pitäisi lääkemäärää nostaa tai jotain?
Hain nyt myös jos jotakin vitamiinia apteekista jos auttaisi tähän jaksamiseen. Tuo kirkasvalolamppu pitäisi kyllä hankkia, mutta ne taitavat olla melko arvokkaita... - Rev.McMoon
tintti90 kirjoitti:
Kahvia kyllä juon, mutta en jotenkin vain uskoisi, että se aiheuttaisi tämän masennuksen..
Olen käynyt nuorisopsykiatrian polilla ja saanut lääkkeitäkin, jota olen nyt kolme kuukautta syönyt. Alussa tuntui, että olo hieman piristyikin, mutta nyt taas ollut huonompaan päin. Josko sitten pitäisi lääkemäärää nostaa tai jotain?
Hain nyt myös jos jotakin vitamiinia apteekista jos auttaisi tähän jaksamiseen. Tuo kirkasvalolamppu pitäisi kyllä hankkia, mutta ne taitavat olla melko arvokkaita...masennusta mutta se syntyy niin hitaasti, että sitä ei osaa yhdistää. Kun kahvinjuonnin lopettaa, masennus poistuu myös hitaasti kun aivojen normaali kemiallinen tasapaino palautuu, minulla masennus lähti noin puolessa vuodessa.
Sain eilen meilin kansanterveyslaitoksesta, sen mukaan tästä kofeiinijutusta ollaan keräämässä asiantuntijaryhmää tutkimaan asiaa. Saa nyt nähdä sitten, en minä noihin suuremmin luota enää tällä kokemuksella. - elämänsurkeus
Rev.McMoon kirjoitti:
masennusta mutta se syntyy niin hitaasti, että sitä ei osaa yhdistää. Kun kahvinjuonnin lopettaa, masennus poistuu myös hitaasti kun aivojen normaali kemiallinen tasapaino palautuu, minulla masennus lähti noin puolessa vuodessa.
Sain eilen meilin kansanterveyslaitoksesta, sen mukaan tästä kofeiinijutusta ollaan keräämässä asiantuntijaryhmää tutkimaan asiaa. Saa nyt nähdä sitten, en minä noihin suuremmin luota enää tällä kokemuksella.kuinka monta kertaa minäkin olen saanut kuulla sairastavani vain lorvikatarria! Ota itseäsi niskasta kiinni! Lähde lenkille! Ajattele positiivisesti! - noita lauseita kuullessaan teki vaihteeksi mieli tappaa joku muu kuin itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471