Parasta aikaakin tv-aalloilla on häiriöitä ikävänä riesana. Lupamaksuhan maksetaan siinä toivossa, että sillä täydellä rahalla saa katsoa oman valintansa mukaan sitä ohjelmistoa, joka ohjelmatiedoissa on tarjolla.
Häiriöt aiheuttavat sen tilanteen, että lupamaksu jää melkoiselta osaltaan katteettomaksi. Katsoja ei saa luvattua ohjelmaa koko maksamansa rahan edestä.
DigiTV on omassa tiedotteessaan 15.12.2008 otsakkeella "Häiriöitä radio- ja tv-lähetyksissä nyt koko Etelä-Suomessa" todennut, että häiriöitä esiintyy koko eteläisessä Suomessa Vaasa-Kuopio-linjan eteläpuolella. Lähetysteknillisesti...häiriöitä ei pystytä korjaamaan. Niin siis toteaa DigiTV.
Koska lupamaksulle ei tule täyttä katetta tekniikan tökkimisen takia, niin lupamaksusta olisi kohtuullista ja oikeudenmukaista saada osa takaisin selvänä riihikuivana rahana.
Rahallista korvausta tv-häiriöistä
4
597
Vastaukset
- ton ongelman
ratkaseen ihan helposti
mä sanoin televisioilmoituksen irti, ei tuu maksuja, ku ei toimikaan - ei oo katteetonta lupamaksuukaan - mitään korvata
riittää kun vähäsenkin joku kanava näkyy, niin ylen mielestä pitäis maksaa lupa. mutta ei ole pakko maksaa jos ei halua.
- taas yksi syy
olla maksamatta tv-lupaa.
Jos tv-lupa olisi kuin mikä tahansa muu sivistyneen maailman tuote, siihen pitäisi kuulua myös kuluttajanoikeudet saada rahasta takaisin jollei se toimi.
Mutta ei, edes se ei koske tv-lupaa.
Tv-lupa on kaiken sivistyksen ja oikeudenmukaisuuden tavoittamattomissa, joten sitä tuleekin boikotoida!
Tv-luvan maksaminen on kohtuuttoman, jopa moraalittoman toiminnan tukemista!
Kaukana reilun kaupan hyvästä hengestä, joten irtisanokaa hyvät ihmiset tv-lupanne niin loppuu moinen säädyttömyys.- lopu.
yle ottaa kyllä rahansa jollakin konstilla. jos kukaan ei maksa, niin silloin kaikki maksaa. maksua muutetaan silloin, niin että se on kaikkien maksettava vaikka ei olis ees telkkaria. tai toinen vaihtoehto on maksukortti.
mutta kattellaan nyt vielä ilmaseks kun voidaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594645
- 444535
- 623267
- 492705
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 492333
- 412204