Kuinka tuollainen suodatin asennetaan akvaarioon? Meneekö tuo koko suodatinosa vedenalle ja sitten tuo snorkkelin näköinen putki veden yläpuolelle?
Tyhmä kysymys sisäsuodattimesta
4
687
Vastaukset
- kaikki...
Vähemmän se sitten veden lorinakaan kuuluu kun on veden alla joko laite. Imukupeilla asennus.
- fish KING
... snorkkeli jää pinnan yläpuolelle ilmaa ottamaan niin saat pää suutinta säätämällä happikuplaa akvaan.
Minkä merkkinen ja mallinen sun suodattimes on?- aloitteleva
Trixie Aqua Pro M-380.. mulla on se nyt ollut niin että pönttö on melkein kokonaan pinnan (pari milliä pinnalla)ja snorkkeli, josta vettä tulee, on pinnan yläpuolella kokonaan.
- fish KING
aloitteleva kirjoitti:
Trixie Aqua Pro M-380.. mulla on se nyt ollut niin että pönttö on melkein kokonaan pinnan (pari milliä pinnalla)ja snorkkeli, josta vettä tulee, on pinnan yläpuolella kokonaan.
laske se .. http://www.pet-bliss.com/acatalog/TrixieInternalFilterM380SmallImage.jpg .. snorkkelikin vaan pinnan alle, juuri ja juuri.
Suuntaa virtausta (kierrä putkea) niin että veden pinta on liikkeessä.
Tuliko mukana tota letkun pätkää?
- se liitetään suodattimen päällä olevaan reikään ja letkun päässä olevalla potikalla säädetään kuplan määrää (toimii siis samalla ilmastin apuna ja tuottaa hieman lisä happea akvan veden sekaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096