miks jauhaa jostain pokerihuoneesta kun tilanne näyttää olevan tuhat-nolla pokerihuoneen tappioks, miksi hakata enää puolikuollutta huijaria. Kohta kuopattu systeemi...
tää vaikuttaa selvältä
10
464
Vastaukset
- E-tikka
no vaiks siks kun pokerihuoneen jaot on FUULAA pelkkää FUULAA... vaikea edes kuvailla mitä paskaa se syytää pelaajien ihmeteltäväks IDOOTTIEN kesksintö toisille IDIOOTEILLE... siellä pelavilla ei ole omanarvontunnosta tietoakaan. Säälittävä yritys joka ylläpitää paskaakin paskempaa toimintaa, Siks puhutaan siks
- pennuilla jutut..
ei voi kun nauraa.
- Pokerihuoneisto
pennuilla jutut.. kirjoitti:
ei voi kun nauraa.
On tainnut mennä karkkirahat muiden taskuun.
- päätellen näin
Pokerihuoneisto kirjoitti:
On tainnut mennä karkkirahat muiden taskuun.
on päässyt käymään. voi surkeus.. joulukin vielä tulossa..
- lapsi-kala
päätellen näin kirjoitti:
on päässyt käymään. voi surkeus.. joulukin vielä tulossa..
joo meltä meni karkkirahat, samalla tavalla kun sulla meni herne nenään jo kauan sitte, tuleekohan se koskaan pois sieltä. no on siinä herneessä se hyvä puoli sulle, voit helposti sanoa ettei pääsi ole ihan tyhjä, kerrot sitte siitä herneestä jos eivät muuten usko.
- itsestäsi, huomaan
lapsi-kala kirjoitti:
joo meltä meni karkkirahat, samalla tavalla kun sulla meni herne nenään jo kauan sitte, tuleekohan se koskaan pois sieltä. no on siinä herneessä se hyvä puoli sulle, voit helposti sanoa ettei pääsi ole ihan tyhjä, kerrot sitte siitä herneestä jos eivät muuten usko.
sen.
- 22top
pennuilla jutut.. kirjoitti:
ei voi kun nauraa.
ennenkaikkia ne jaot, mulla ei riitäis edes mielikuvitus niihin jakoihin joita pokerihuone muut paskat syytää pelaajille ja pöytään, ne on TODELLAKIN HANURISTA VEDETTYJÄ
- vaan opetella
22top kirjoitti:
ennenkaikkia ne jaot, mulla ei riitäis edes mielikuvitus niihin jakoihin joita pokerihuone muut paskat syytää pelaajille ja pöytään, ne on TODELLAKIN HANURISTA VEDETTYJÄ
pelaan! itse en anna koskaan ilmasia tai puol ilmaisia turneja enkä rivereitä että vihu/fisu saisi sen gutarinsa tai muuta vastaavaa kiinni.
yli 50% poteista joissa oon messissä, päättyy floppille. loput melkeen turnille. aika helvetin harvoin tulee nähtyä riveri. tietysti all-in tilanteet sun muut ansoitukset tai vihun huono peli tai 2 monsterikättä vastaikkain on eri asia.
himmailkaa te fisut vaan ja antakaa niitä ilmaisia kortteja että varmasti tulee enemmän niitä ohivetoja! - Nimetön
vaan opetella kirjoitti:
pelaan! itse en anna koskaan ilmasia tai puol ilmaisia turneja enkä rivereitä että vihu/fisu saisi sen gutarinsa tai muuta vastaavaa kiinni.
yli 50% poteista joissa oon messissä, päättyy floppille. loput melkeen turnille. aika helvetin harvoin tulee nähtyä riveri. tietysti all-in tilanteet sun muut ansoitukset tai vihun huono peli tai 2 monsterikättä vastaikkain on eri asia.
himmailkaa te fisut vaan ja antakaa niitä ilmaisia kortteja että varmasti tulee enemmän niitä ohivetoja!joka vtun kerta riveril ohi
ei tarvis loppei turnei - sanasto..
Nimetön kirjoitti:
joka vtun kerta riveril ohi
ei tarvis loppei turneihallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738