mikä vikana pakkanen tulee niin polosta ei saa ovia sisäpuolelta auki ,mutta ulkoa aukeaa
etuovet
9
1127
Vastaukset
- TÄYSIN OMAA
AIKAAN SAAMATTOMUTTASI,KATSO PEILIIN.
- ....
empä tiiä on laitettu lukkosulaa ja kosteuen poistajaa mekanismeihin että veä siitä
- MÖLÖ NIIN
.... kirjoitti:
empä tiiä on laitettu lukkosulaa ja kosteuen poistajaa mekanismeihin että veä siitä
OLE SITTEN MURHEET ON SINUN, SIITÄ HUOLIMATTA MUTTA
HYVÄÄ JOULUA.
- variantti
Aina noita tyhmiä vastaajia jotka eivät edes tiedä ongelmien syntyjä. Ovat luultavasti tojo miehiä...???? No asiaan, polossa on lukko ongelmia kuten kaikissa VAG-konsernin autoissa ainakin -05 vuoteen asti jossakin mittakaavassa.
Lukot suunniteltu keskieurooppaan. Suomen oloissa kun on vaihtelevat kelit syksyisin ja talvella niin lukot jäätyy se on tosiasia. Minulla 8v kokemusta VW autosta jokapäiväisestä käytöstä.Lukkojen kanssa pärjää kun todella huolehtii lukkoöyljyn kanssa lukkojen liikkuvien osien voitelun, mutta polo ja golf ovat ainakin erittäin vaativia. Passat jotka minulla ovat vaatii syksyllä käsittelyn ja vielä talvella 1-2x uusinnan jos meinaa että aina pelaa. Älä menetä hermojasi vaan mieti mtä voisit tehdä, kun en osaa polo neuvoja ihan tarkasti antaa.- "viisas" vastaus
jakeletko niitä useinkin????
- variantti
"viisas" vastaus kirjoitti:
jakeletko niitä useinkin????
Usein jaan, jos on asiallinen kysmys ja VARMA TIETO. Lähinnä siksi kun joku kyselee ihan oikeaa tietoa ongelmaansa varten ja sitten tulee tuollaiset vastaukset mitä tähänkin kysymykseen on vastailtu. Asia kysymykseen vois myös vastailla asiallisesti. Oletko eri mieltä ? vaiko eri kokemuksia!
- variantti
Katsoppas samalla foorumilla. Polo 1,9 sdi/tdi 2000-2001 käyttökokemuksia keräävän vastauksista, sieltä saat varmaan ihan toimivan käyttöohjeen!!!
- Huoltoonkutsun puolesta
VW-autojen ongelma ei voi olla pelkästään omistajien "voi, voi" pulma. Takuuseen nuo pitää saada korjauttaa, huoltoonkutsulla.
Mitä ongelmasta sanoo katsastus.
Mielestäni autosta täytyy aina päästä ulos niin halutessaan. VW autoista ei pääse. Asiasta olisi tehtävä ryhmäkanne VW-auton maahantuojaa vastaan. Kun eivät sovussa mitään ole asialle tehneet. Vuodesta toiseen tuodaan maahan ja myydään hyvinä autoina ihmisille. Paskaa.
- öljytä kunnolla.
Oven sivussa on kuminen tulppa. Tulppa avataan ja siitä suihkutetaan aerosolia lukkoon. Myös salpa öljytään oven sivusta, lisäksi vetimen raosta laitetaan aerosolia pillillä. Ei jäädy, ja auton pääsee sisään ja ulos.
Kun lukko jäätyy, sisävivun välittäjä jämähtää jäähän, mutta ulkopuolella välittäjä toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748