Minkälainen ex tyttöystävä antaa ex poikaystävälleen sormuksen joululahjaksi. Varsinkin kalevalasormuksen. Mies ei pidä tätä mitenkään erikoisena tai outona.
hämillään
6
690
Vastaukset
- huh huh..
yleensäkään, miksi exät edes ostaisi toisilleen lahjoja??
pimeetä touhua.. - Maiqqu
joita Kalevala-koru parhaimmillaan edustaa. Jos sen lahjoittaja on eksä(aika outoa olisi, eikä tämä kauris sitä sormessa pitäisi), hän ottaa sen lahjana vastaan, ei kihloina, jos lahjoittaja on nyksä, voi tulla mieleen esim. lupaus jostain vakavammasta lahjoittajan taholta. Kihlat taas mennään ostamaan yhdessä yhteisestä sopimuksesta perinteiseen tyyliin kultasepänliikkeeseen yhdessä. Ei kauris pidä pelkän sormuksen antamista kihloina, vaan lahjana.
Itse en kuitenkaan antaisi sormusta eksälle (?) lahjaksi. Sormus on kyllä viesti jostain vakavammasta yleensä, ei kuitenkaan välttämättä. - k...auris
viestii tunneriippuvuudesta... ei hyvä.
- neitikauris..
joo.. Ei exille osteta lahjaksi sormusta. jos ylipäätään halutaan ostaa jotain, se voi olla jotain pientä, tavallista tai viatonta. Ei koruja. Varsinkaan sormuksia. Joku vaate tai lahjakortti on ok lahja, ei sormus.
- k-auris
neitikauris.. kirjoitti:
joo.. Ei exille osteta lahjaksi sormusta. jos ylipäätään halutaan ostaa jotain, se voi olla jotain pientä, tavallista tai viatonta. Ei koruja. Varsinkaan sormuksia. Joku vaate tai lahjakortti on ok lahja, ei sormus.
niinpä.
käytännölliset lahjat ovat meille kauriille mieluisimpia.
- K-auris
huumorintajuinen exä.
Viitaus on ainakin tarpeeksi hauas historian havinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717