Minulla on konfirmaatio hiihtolomalla ja ajattelimme ystävien kanssa esittää siellä jonkin biisin soittaen ja laulaen. Emme vain tiedä mitä esittäisimme. Ei tarvitse välttämättä olla virsi, tai hengellistä musiikkia yleensäkkään, joku vain joka sopisi tilanteeseen. Ehdotuksia?
Konfirmaatiossa esitettäviä biisejä?
5
3962
Vastaukset
- kaava
ei salli muita kuin hengellisiä kappaleita.
Kirkkoherralta on pyydettävä lupa senkin esittämiseen. - Löytyy
Nuoren seurakunnan veisukirjoista (niistä punaisista) ja Tilkkutäkki-levyiltä.
Ja jos sieltä ei, niin ehdotan Pekka Laaksosen Telttaretki-laulua, joka on tuolla: http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Kiitos el%E4m%E4n lahjasta hiljaisuuden lauluja.- Linkki tässä
Linkki tässä kirjoitti:
http://yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Kiitos el%E4m%E4n lahjasta hiljaisuuden lauluja.
Suomi24:n syntaksi pudottaa väkisin tuon viimeisen pisteen linkistä pois! Lisää se siihen itse, ole hyvä.
- esimerkiksi
virsi 505 "Valtiaamme kunniaasi soivat ääret taivaiden" tai virsi 512 "Jo varhain Herra annoit" tai virsi 517 "Herra kädelläsi asua mä saan".
"Nuoren seurakunnan veisuista" sopii esim gospellaulu (negrospirituaali) "Vie vuorille tää viesti, huuda se kaikkeen maailmaan". En tiedä onko siihen nuotteja enää saatavissa ja onko Nuoren seurakunnan veisuista otettu uutta painosta.
Paljon uusia gospeleita on varmaan saatavilla. Käy jossain musiikkikaupassa kysymässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731