Etsitään tervettä punakorvakilpikonnanaarasta urokselle kaveriksi. Iso akvaario (445 l) löytyy ja sinne mahtuisi polskimaan toinenkin konna. =)Mielellään Pohjois-Savon alueelta.
Etsitään punakorvakilpikonnanaarasta
2
335
Vastaukset
- Ehkä ei..
Ehkei kannata kahta aikuista, toisiinsa tottumatonta konnaa hankkia samaan terraan. Vaikka oma konnasi onkin koiras, voi olla että näiden kemiat ei passaa yksiin, tai sitten koiraskonnasi ahdistelee naarasta parittelumielessä.
Hyvin moni vesikonna-pariskunta on joutunut pesäeroon juuri mainituista syistä.
Ehkä kannattaisi pitää konna oman linnansa valtijaana, tai jos välttämättä haluat toisen vesikonnan, hanki sellainen terraarioineen päivineen jotta molemmille on oma kortteeri =0)- sopeutuakin
mutta kun naaraasi sitten munii, niin ÄLÄ jookos hauduta niitä poikasiksi..
Punakorvien kohtalo kun on valitettavan usein samanlainen kuin maatiaiskissan tai pihapiskin pentujen, pieninä niiin söpöjä, isompina ongelma joka hoidetaan huonosti huonoissa oloissa, hylätään, tai tavalla tai toisella hävitetään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294