ruotsalaisia kauppakorkeakouluja? Miksi?
Tarvitaanko meillä
12
1956
Vastaukset
- yhtään
Ruotsalaiset kauppakorkeakoulut ovat Ruotsissa, Suomesta löytyy toki opetusta ruotsinkielellä. Minä ainakin tarvitsen/haluan opetusta ruotsinkielellä, sillä kaksikielisenä on huomattavasti helpompi lähteä maailmalle.
- LSEvaihtari
tule london school for economy and political science
- ..........
LSEvaihtari kirjoitti:
tule london school for economy and political science
Nyt puhuttiin Suomen korkeakouluista, voinhan minä mennä vaikka jenkkeihin jos haluan, mutta silloin puhutaan jo ihan eri asiasta. Suomessa on ihan hyvä olla opetusta eri kielillä, englantia oppii kyllä pakosti myös ilman että menee Lontooseen. Kolmas vahva kieli auttaa kyllä paljon, ja kannattaakin mennä vaikka vaihtoon jonnekin jos tietää jonkin kielen minkä haluaa hanskata kunnolla. Ruotsia voi onneksia oppia todella hyvin jo täällä, joka jo avaa hyvin monta ovea pohjoismaihin. Natiivikielen osaaminen on aina suuri etu, ei kannata väheksyä sitä.
- Taloudellinen Totuus
Ruotsistako hyötyä maailmalla? Miten? Voit tilata New Yorkissa hot dogin katukojusta ruotsiksi, jolloin myyjä luulee sinun iskevän häntä ja vetää päin näköä? =D
Onko ruotsista hyötyä edes ruotsalaisten kanssa asioidessa? Mitä itse olin kesätöissä b2b-markkinointi hommissa, niin kyllä sinne ruotsinpäähän ihan vain lontoota puhuttiin. Propsit muuten ruotsalaisilla hyvästä englanninkielen taidosta. ;) - puhut
.......... kirjoitti:
Nyt puhuttiin Suomen korkeakouluista, voinhan minä mennä vaikka jenkkeihin jos haluan, mutta silloin puhutaan jo ihan eri asiasta. Suomessa on ihan hyvä olla opetusta eri kielillä, englantia oppii kyllä pakosti myös ilman että menee Lontooseen. Kolmas vahva kieli auttaa kyllä paljon, ja kannattaakin mennä vaikka vaihtoon jonnekin jos tietää jonkin kielen minkä haluaa hanskata kunnolla. Ruotsia voi onneksia oppia todella hyvin jo täällä, joka jo avaa hyvin monta ovea pohjoismaihin. Natiivikielen osaaminen on aina suuri etu, ei kannata väheksyä sitä.
Kaikille ei taida olla tiedossa, että aika moni työpaikka jää saamatta, jollei ole toisen kotimaisen, eli Ruotsin kielikoetta hyväksytysti suoritettuna.
Tuntuu jotenkin hassulta, kun Ruotsin pakollisuus YO- kokeissa on poistunut. Jokainen kauppatieteitä yliopistossa opiskeleva tietää, että Ruotsin kieltä täytyy osata ja huonolla pohjalla se ei ole sitten kovin helppoa.
- http://www.mail-archive.com...
http://www.mail-archive.com/kontakti@valt.helsinki.fi/msg00797.html
- tarvitaan,
koska se auttaa maahanmuuttajia kotoutumaan.
Meillähän on noin puolimiljoonaa maahanmuuttanutta ruotsin puhujaa ja heistä ei juurikaan ole enää suurempaa haittaa kenellekkään, ruotsia puhuva kauppakorkeakolu on osaltaan auttanut kotoutumisessa.- Taloudellinen Totuus
Näinhän se on. Suomenruotsalaiset ovat niin hurttia kansaa, että kaikki maahanmuuttjat ryntäävät oikopäätä heidän keskuutensa asumaan. "Huhutaan, että Ekenäisissä ruotsinkieliset ovat jäämässä vähemmistökansallisuudeksi kymmenien tuhansien maahanmuuttajien rynnistäessä kohti suomenruotsalaista ihmemaata."
- tarvitaan.
Olen ollut yrityksessä töissä, jossa oli ruotsinkielinen tj ja hankenista valmistuneita keskijohdossa. Ainakin siellä tarvittiin ;)
- Kauppakamarin Kaapo
Tarkoitat kai SUOSITTIIN, ei niinkään tarvittu.
- tarvitaan.
Kauppakamarin Kaapo kirjoitti:
Tarkoitat kai SUOSITTIIN, ei niinkään tarvittu.
Hyvä kun hoksasit.
- 123
http://tinyurl.com/bckc3z
näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180