Tässä Tapaninpäivän kunniaksiksi joimme vaimon kanssa VS Meukow cognac pullon, joka oli 40 vol% ja erittäin pehmeä ja mielyttävä maultaan! Eli vaimoni esittää että pehmeä ja mielyttävä maku ei humalluta kuin vastaavan voimakas vodka joka on maultaan "katkera". Eli ratkaiseeko humalan määrän tai laadun juotavan laatu tai tilavuus%?
Alkoholi
6
317
Vastaukset
se taitaa olla noista prosenteista kiinni! Kävin kuusimetsässä ja otin kylmää vastaan 70% absinttia ja ai hitto kun kuuset näyttivät kauniilta!! Parin tunnin jälkeen huomasin valitsemani kuusen olevan toispuoleisen ja ihan liian matalan!!
Alkoistamme vain 60%. Jotkut ennen väittivät, että Absintista saa hallusinaatioita!
Mistäpä 'tositärpätistä' niitä ei tulisi kun tarpeeksi nappailee.
Rautarouva M Thatcher muuten sanoi sherryä kamarirouvien litkuksi - mutta kunnon Whisky
siitä saa puhtia, MT kuittasi.- absinttia
capt.cöpenick kirjoitti:
Alkoistamme vain 60%. Jotkut ennen väittivät, että Absintista saa hallusinaatioita!
Mistäpä 'tositärpätistä' niitä ei tulisi kun tarpeeksi nappailee.
Rautarouva M Thatcher muuten sanoi sherryä kamarirouvien litkuksi - mutta kunnon Whisky
siitä saa puhtia, MT kuittasi.jota Alko myy, se 60%, jonka nimeä en viitsi mainita. Ainoat absintit Alkossa ovat Kübler ja Francois Guy, jälkimmäinen tilausvalikoimassa.
Anteeksi, tämä olikin Huuhaa, laitoin vahingossa paikkansapitävää tietoa. No, lisätään, että Un Emile Sapin on absinttia, jossa on lisämausteena kuusenkerkkää.
t. Merja
- ryynineuvos
että mitä sitä kitkerästä litkusta humaltumaan, jos jaloa ainetta on pöydässä!
Usko pois, vaimot ovat KAEA. - ongelmana?
No ei niin kauan kun sitä riittää, mutta auta armias jos loppuu, sillon voi sanoo et ongelma päällä!
- Ongelma%
Taidan pistää vaimon takas Moskovaan harjoittelemaan Vodkan juontia, itse opin tämän jo nöösipoikana. Itse olen bivo puolen erikoismiehiä ja nautin suuresti hyvästä oluesta ja hyvästä ja kauniista naisseurasta? Ei 20v suomessa ole muuttanut venäistä naista yhtään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358