Nykyään en tunnu olevan itseeni tyytyväinen.
Olen 33 vuotias ja tunnen itseni vanhemmaksi ja väsyneemmäksi. haluaisin jotain muutosta mutta en jaksa tehdä sitä. Onko muita saman henkisiä ja mitä piristystä keksitte minulle.
itsetunto ongelmia
2
830
Vastaukset
tässä suorituskeskeisessä maailmassa on ihan tyytyväinen itseensä, mutta ole utelias elämän suhteen! Mieti vahvuuksisiasi ja käytä niitä hyväksesi!
Minulle joku uusi harrastus on aina piristysruiske ja sen kautta tapaa uusia ihmisiä ja saa perspektiiviä elämiseen. Välillä pitää olla armollinen itselleen ja löhötä sohvalla hyvällä omallatunnolla ja funtsia maailman menoa!
Mihin puoliin itsessäsi et ole tyytyväinen??
Ulkonäköön, älyyn, saavutuksiisi? Yritätkö miellyttää muita, tai kilpailla jonkun toisen ihmisen saavutuksien kanssa?
Tämä pimeyskin väsyttää monia ihmisiä, ehkäpä kevät tuo taas valon Sinunkin elämääsi!!
Voimia Sinulle ja rohkeutta elämän haasteisiin!!!! :)- tuttua on....
..eikä se siitä helpota kun vuosia tulee lisää.
Vanhemmiten sitä kai huomaa, kuinka jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen, jos ei itse tee päivästä erilaista.
Valitettavasti sinun on vain jaksettava tehdä se muutos elämääsi. Lähde lomareissulle, aloita uusi harrastus tai kokeile jotain sellaista liikuntamuotoa jota et vielä ole kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294