Mun 9 kk ikäisellä pojalla on 2 hampasta joiden harjaus tuottaa ENEMMÄN kuin TUSKAA. Miten olette opettaneet lapsenne hampaiden harjaukseen?? Olisin vinkeistä tosi kiitollinen.
Hampaiden harjaus
6
555
Vastaukset
meilläkin ja tyttö on jo 1v 1kk. Ja hampaitakin on jo 9. Meilä käytännössä aamulla hampaiden "harjaus" on sitä, että tyttö viipottaa ympäri kämppää hammasharja suussa ja mä toivon, että järsis sitä nyt ees jonkun verran. Illalla kylpyammeessa koitan harjalla ees vähä sorkkia suuta, joskus tyttö antaa "harjata" pari sekkaa ja joskus suu puristuu tiukaks viivaks heti kun harjan näkee. Lasten hammastahna autto hetken, nyt ei sekään. Ite kyllä järsii ja imeskelee harjaa hetken. Terkkari sano että pitää vaan kärsivällisesti jaksaa, kyllä se joskus muuttuu.... Toivotaan ettei ne hampaat ehdi menemään pilalle ennen sitä! Meillä kun juodaan vielä se iltamaitokin kylvyn jälkeen.... PLÄÄH!
Tästä ei varmaan sulle ollut mitään vinkkiä mutta kerroinpa että tuskallista se muillakin ;o)- kans...
hampaiden harjaus tuottaa ongelmia pojalle 10 kk jolla on 7 hammasta. Tällä hetkellä ainoa keino miten saan vähän harjattua, on antaa pojalle kaukosäädin (jota ei yleensä saa) käteen.. :)
- kahden äiti
sitten vanhemmat viimeistelee. Ei kapinaa kun molemmat osallistuu:) Kiva harja ja lasten omatahna auttoivat myös asiaa. Älä anna periksi , toista joka päivä rutiinit:)
- .....
kahden äiti kirjoitti:
sitten vanhemmat viimeistelee. Ei kapinaa kun molemmat osallistuu:) Kiva harja ja lasten omatahna auttoivat myös asiaa. Älä anna periksi , toista joka päivä rutiinit:)
Meillä ensin pesee aikunen ja sitten poika, ei oo täälläkään aina sujunut kivutta pesut. Mutta silti olen joka päivä harjannut tavalla tai toisella enkä taipunut pojan vastustukseen. Nykyään taas helpommin onnistuu.
- onnistuu siten,että
..... kirjoitti:
Meillä ensin pesee aikunen ja sitten poika, ei oo täälläkään aina sujunut kivutta pesut. Mutta silti olen joka päivä harjannut tavalla tai toisella enkä taipunut pojan vastustukseen. Nykyään taas helpommin onnistuu.
minä pesen lapsen hampaat ja hän harjaa samalla minun hampaitani. :)
- En tiedä auttaako
Meidän poika on 8kk, ja ihaninta maailmassa on hänen mielestään hampaiden harjaus! Näin erilaisia lapsen ovat.:) Pojalle tuli ensimmäinen hammas jo 4kk iässä, on tottunut siis pienestä.
Meillä poika tykkää siitä, kun hän saa ottaa itse harjan käteensä, ja laittaa sen suuhunsa. Oletteko te koittaneet? Silloin lapsi voisi tutustua harjaan ihan omaan tahtiinsa. En tiedä auttaisko, mutta kannattaa koittaa. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154