Olen nyt 3 kertaa ostanut elokuvan
Taru Sormusten herrasta: Sormusten ritarit - Keräilyversio
http://www.arvostelut.net/kauppa/DVD/910298
ja joka kerta elokuva on pätkinyt todella häiritsevästi, vaikka on eri soittimilla kokeiltu.
Onko muilla samoja kokemuksia? Elokuva on poistettu jo cdon.com listoilta kun he kaksi kertaa lähettivät minulle huonolaatuisen version.
Onko teille sattunut huonolaatuinen elokuva?
4
1596
Vastaukset
- huonoilla laitteilla ja
tietsikalla.. esim. Sonyn soittimella ei pätkinyt.
Käsittääkseni liittyy jotenkin double layer-tekniikkaan tai vastaavaan, eli jos playerissa on huono muisti, se ei riitä tuon veivaamiseen. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Voi johtua kopionsuojauksesta. Jos tällainen DVD tulee vastaan, niin rippaa se tietokoneelle ja poista kopionsuojaus esim. Slysoft AnyDVD -ohjelmalla, ja polta sen jälkeen uudelle tyhjälle DVDR:lle. Sitten pitäisi toimia.
- Näin näin
Kopiosuojaukset ovat ylipäätään vain tuotteistaan maksavien kuluttajien kiusaamista, ammattilaisemmat kiertävät nuo systeemit helposti.
- xmasxD
noista netistä ostetuista leffoista ei aina voi tietää. suosittelen että ostat kaupasta, vaikka se saatta olla kalliimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230