aivan kauhea naama... Huoran näköinen. Ei mitään luonollista, toisin kuin Britneyssä. Britney on paljon kauniimpi, mutta Christina vaan on tollanen lunttu. Mitäköhän päässä on liikkunut kun on ton ylleen vetänyt????
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/769341?muotimokat
HUONOITEN PUKEUTUNUT!!!
11
891
Vastaukset
- anna91
minustakin todellakin! Hyi, aivan kuin joku papukaija. Toi ämmä on mediahuora pelkästään ja tolla sullaan varmasti, että pääsee lehtien kansiin kyseenalaisella tavalla. Tekis jos edes hyvää musaa niin voisin ymmärttääkkin tota eukkoa
- muiden kirjoituksien
matkija,jolta ei suju edes oikeinkirjoitus.
- käyttää väriä
ei tarkoita,että yrittäisi jotenkin erityisesti hankkia huomiota,mutta se että B on lähes alasti saadakseen palstatilaa on paljon mautompaa.
- jalassa, eikä
hänen isänsä tarvitse vahtia hänen jokaista liikettään!
- Olsenien kaksosia?
Heihin pitäisi verrata, koska aina ovat olleen hyvin muotitietosia jne... Eivätkä ole kuin Britney Spears D:
- näköinen mimmi...
Saa oman vaatemalliston topshop-vaateketjulle ja diilin arvo on 4 miljoonaa puntaa,josta jutun kirjoittajan mukaan Britney saa varmasti olla kateellinen.
- vinegar
Tuo puhuhan on vielä minusta ihan siisti ja cooli, mutta mutta mutta.. Tuo meikki! Ja kengät! LIIKA ON LIIKAA
- vinegar
Ennen kuin joku c:n teinifani tulee siitä pilkkaamaan
- britneyfan94
Britney pukeutuu paremmin! Aivan kuin jotain maalia olisi lentänyt valkoiselle paidalle.
- järkeään ja taustajoukkojen
on pakko pelastaa tilanteen.
Hyvä vain, että isällä on ohjat käsissä. Olisi pitänyt olla jo ajat sitten. - tyttö.
Mutta jokaisellahan on oma mielipide
molemmat on ihania omalla tavallaan Christina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184