En tiedä mihin tän kysymyksen olisin laittanut mutta kysyn nyt sitten täältä.
Mistä näen tän mun kannettavan muistin tilan. Tuntuu että muisti alkaisi loppumaan kun tökkii niin pahasti. Olen yrittänyt etsiä joka puolelta mutta muistin tilaa en ole löytänyt. Tässä pitäisi uutena olla 512MB DDR muistia mutta kone on jo yli 3 vuotta vanha niin muisti on jäljellä varmaan aika vähän. Osaako joku selkokielellä selostaa miten pääsen sellaiselle sivulle missä on ilmoitettu nykyinen muistin määrä. En sitten ymmärrä mitään nettihebreasanastoa koska olen tietämätön tyttönen.
Auttekkee ken pystyy!
mistä muistin näkee
4
1271
Vastaukset
- cpu-z1.49
googlaa guru3d.kun olet guru of 3d etusivulla niin downloads ja sitten generic utilies(62 files)tulee cpu_z 1.49 lataa tämä ja näet paljon tietoa koneestasi emolevy ,prossu muistit.tämä on zip file eli pitää purkaa jollain ohjelmalla esim win rar
- yks'poika
Minulla englanninkielinen käyttis ja siksi valinnat englanniksi, mutta valitse näitä vastaavat suomenkieliset
Valitse seuraavat
Start ruudun vasen alakulma
All programs
Accessories
System tools
System Information
Näet muistinmäärän ja käytössä olevan määrän- ?????????????????????????
Mitähän noi tarkoittaa Suomeksi ku ei ymmärrä.
Tohon asti ymmärsin, kun:
Käynnistä
kaikki ohjelmat (kai)?
siihen se sitten jäikin.... - Että nii...
????????????????????????? kirjoitti:
Mitähän noi tarkoittaa Suomeksi ku ei ymmärrä.
Tohon asti ymmärsin, kun:
Käynnistä
kaikki ohjelmat (kai)?
siihen se sitten jäikin....No yksin kertasesti siten et painat Ctrl Alt Delete ja sitten tulee Windows tehtävien hallinta ja sieltä Suorituskyky ja siellä näkyy muistin määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748