vinkkiä, miten saisi ylimääräiset kilot pois?
Oisko kenelläkään
17
1616
Vastaukset
- voisi olla
Säännöllinen liikunta auttaisi...
- älä syö ollenkaan!
parin viikon päästä huomaat, että jopa on kilot hävinneet! Kerkeät ehkä sen toteamaan, ennen kuin kupsahdat!
- olen itse
anoretkikko, ei tunnu hyvältä!
- mä itse
olen itse kirjoitti:
anoretkikko, ei tunnu hyvältä!
sori, se oli anorektikko!
- vähemmän on enemmän
Miten olisi liittyminen johonkin kalliiseen / hyvään dietti kerhoon ?
Aina mitä vähemmän saisit kiloja pois niin sitä kalliimmaksi ruoka kaupassa sinulle tulisi ?- laihako
kunnonsalilta siitä laihdutusryhmästä, tehokasta on!
- M.F
..Syö vähemmän, liiku enemmän!!!
- muuta kuin
vihanneksia ja hedelmiä!
- ostoskanavalta
joku niistä vyötärön hytkyttäjistä, sillä ne kilot lähtee. Usko vaan, totta se on, eikä tarvii kun sohvalla maata.
- pdg
Jätä kaikki herkut pois arkisyömisestä ja herkuttele vain kerran viikossa. Lisää vihanneksia ruokalautaselle ja jätä kaikki ylimääräinen liikarasva. Liiku ainakin kolmesti viikossa niin että hiki lentää =) Kokeile vaikka kuukauden verran, uskon että huomaat ainakin jotakin muutosta!!!
Jätä ruokavaliosta pois sipsit, limpparit, sokeriset mehut, pizzat ja alkoholi(kirkkaat). Tämän jälkeen hiihtämään ja lenkkeilemään niin parin kuukauden päästä on kadonnut jo 10kg.
- osalta
mainittakoon, että pahempia kaloripommeja ovat oluet ja esimerkiksi liköörit.
- ON-
Syö vähän noin joka 3-4tunti.Läski eli valkonen rasva pois ja makeaa vähennä jos syöt sitä.En ole kokonaan jättänyt herkkuja ,mut paino tippunut.Lisää hieman liikuntaa.Jos et ole ollenkaan liikkunut aloita vaikka 10min päivässä ,niin tehoo .Kevyttä ateriaa(ei rasvoja)muutama ateria ja liikuntaa vointisi mukaan,siitä se lähtee.Muutaman viikon päästä näkyy jälki ja retkahtaakkin saa.
- en muuta sano
Ja ihanko se piti LÄÄKÄRIN SANOA!!!!!!
Ja ei ole pitkä aika kun puhuttiin nimenomaan siitä miten lääkäripalveluja käytetään väärin!
Sinunkin piti ihan lääkärissä käydä, jotta läskit, jotka olet saanut ylensyönnillä saisit pois!!! Voi voi voi perke.. en paremmin sano!!!
Etkö idio....tti sitä muka tiennyt, että se minkä ylensyönnillä olet saanut aikaan siihen on yksinkertainen lääke SYÖ VÄHEMMÄN JA LIIKU ENEMMÄN!!!!!Eikä siihen tarvitse mitään LÄÄKÄRIÄ!!! - tiennyt, että
läskit lähtee liikunnalla? Syö vähemmän ja liiku enemmän! Se pitäisi mennä jokaisen jakeluun, eikä sellaiseen lääkäreitä tarvita!
Joulun alla pisti silmään Prismassa, kun nuoret tytöt olivat paketoimassa joulupaketteja. Siinä oli yksi iso tyttö, joka söi joka kerta kun siitä ohi kävelin. Ajattelin, että tosta pitäisi ottaa video ja laittaa tytölle joululahjapakettiin, jossa aina menee suuhun jotain mutusteltavaa! Sitten itse näkisi oman syömätottumuksensa ja heräisi ruusuisesta unestaan todellisuuteen!
Juuri tällaiset valittavat liikalihavuuttaan ja jopa käydään lääkärissä kyselemässä missähän on vika kun jatkuvasti lihoo ja toisessa kädessä on kimppu suklaata,karkkia, läskistä makkaraa ym.. ym...??????????????? Mikähän se nyt minua lihottaa, saadaan just just sanottua lääkärille, kun suu on niiiiiin täynnä makeaa, läskiä, yms..???????? - mulla on
tiennyt, että kirjoitti:
läskit lähtee liikunnalla? Syö vähemmän ja liiku enemmän! Se pitäisi mennä jokaisen jakeluun, eikä sellaiseen lääkäreitä tarvita!
Joulun alla pisti silmään Prismassa, kun nuoret tytöt olivat paketoimassa joulupaketteja. Siinä oli yksi iso tyttö, joka söi joka kerta kun siitä ohi kävelin. Ajattelin, että tosta pitäisi ottaa video ja laittaa tytölle joululahjapakettiin, jossa aina menee suuhun jotain mutusteltavaa! Sitten itse näkisi oman syömätottumuksensa ja heräisi ruusuisesta unestaan todellisuuteen!
Juuri tällaiset valittavat liikalihavuuttaan ja jopa käydään lääkärissä kyselemässä missähän on vika kun jatkuvasti lihoo ja toisessa kädessä on kimppu suklaata,karkkia, läskistä makkaraa ym.. ym...??????????????? Mikähän se nyt minua lihottaa, saadaan just just sanottua lääkärille, kun suu on niiiiiin täynnä makeaa, läskiä, yms..????????vaan niin isot luut...
- Diet Varka Us
Riippuu minkä ikäinen olet ?
Oletko koskaan ajanut polkupyörällä ?
Oletko koskaan käynyt uimassa ?
Oletko koskaan kerännyt sieniä / marjoja metsästä ?
Oletko koskaan pilkkonut omia saunapuita ?
Oletko koskaan miettinyt että mitä pistät suuhusi ?
Juotko alkoholia taikka tupakoitko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889