Yksikin nuori herra siinnä hyppeli ja räkätti seisomakatsomossa kuin mikäkin shaatanan oranki ja äidinkieli oli hakusessa.Jauhoi paskaa sylin täydeltä ja puhui pehmoisia eikä tietänyt jääkiekosta muuta että se on jääkiekkoa.
Hyvä Trauma! Ei ole tuo älykkyys teillä päin oikein jalostettua.
Lauantain pelissä nähtiin raumalaisten älykkyystaso.
5
337
Vastaukset
- osaa kirjoittaa
Ja sinun viestiä lukiessa ei voi kuin ihmetellä sitä tyhmyyttä joka borissa vallitsee. Etkö sinä onneton osaa edes kirjoittaa?
- Flygmentti
Jotenkin tyypillistä Raumalaisuutta eli osataan kyllä uhota ja neuvoa mutta itse eivät pysty/osaa neuvottuja asioitaan hoitaa. Taitaa siellä raumalla tuo tyhmyys oikein vallita kun seuraa tuota lukon organisaation toimintaa.
Mites sillä "omat projektilla " oikein menee? - Uusimaa.
Flygmentti kirjoitti:
Jotenkin tyypillistä Raumalaisuutta eli osataan kyllä uhota ja neuvoa mutta itse eivät pysty/osaa neuvottuja asioitaan hoitaa. Taitaa siellä raumalla tuo tyhmyys oikein vallita kun seuraa tuota lukon organisaation toimintaa.
Mites sillä "omat projektilla " oikein menee?joo...
- Ässät jyrrääää lugun maanra...
Uusimaa. kirjoitti:
joo...
Voitot tällä hetkellä satakunnan ykkösjoukkue Ässille 2-1. Raumalla menee vain hyvin siinnä määrin että talous on jälleen kuralla.
Omat pojat projekti taisi hautautua jo syntyessään maan alle.Ette te Traumalaiset sitten ikinä osaa mitään tehdä oikein.Hävetkää!! - Ässien sijoitus?
Ässät jyrrääää lugun maanra... kirjoitti:
Voitot tällä hetkellä satakunnan ykkösjoukkue Ässille 2-1. Raumalla menee vain hyvin siinnä määrin että talous on jälleen kuralla.
Omat pojat projekti taisi hautautua jo syntyessään maan alle.Ette te Traumalaiset sitten ikinä osaa mitään tehdä oikein.Hävetkää!!No Ässäthän majailee taas Lukon alapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748