Hiukka olen tutustunut fintoto.fi-peleihin, ja vasta pari kertaa pelannut.
Varsin selvät systeemit kun vielä pitää toisessa ikkunassa auki ravit.iltasanomat.fi-sivustoa.
Hevosten poisjäänti vaan askarruttaa.
Poisjääneistä on linkit olemassa, mutta mihin aikaan ravit yleensä alkavat?
Tarkoitan sitä, että pelaisin ennen kisoja "riittävän myöhään", ettei poisjääneitäkin tulisi pelattua.
Ne pari kertaa olen pelannut jo päivää ennen kisoja.
Voiko poisjäämisiä tulla viimetingassa?
Vai onko tässä asiassa jokin niksi jäänyt huomaamatta?
Aloittelija kysyy.
2
534
Vastaukset
- mikko-59
Pääsääntöisesti ns. päiväravit alkavat 13:00 ja iltaravit 18:00 tai 18:30 (sunnuntaisin voivat alkaa jo 17:00).. alkamisajan näet esim. sieltä fintoto:n sivuilta. Sinne päivitetään yleensä tiedossa olevat poisjäännit aamulla 9:00, mutta tietysti poisjääntejä tulee sen jälkeenkin, ihan lähdön alkuun asti voi niitä tulla (ei kovin yleistä kuitenkaan). Myös teksti-tv näyttää alkamisajat, poissaolijat, tulokset yms.(ravisivut 492-499). Mukavia hetkiä uuden harastuksesi parissa, muista pitää kohtuus mukana pelaamisessa!
- Kalle.
Okulaarit pitää hommata, kun en huomannut kisojen aloitusaikoja fintoton sivujen otsikoissa.
Kummaa touhua Veikkaukseen verrattuna, kun pikkuista harjoituspottia ei saa tärvääntymään millään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309