Täällä on useampikin ketju aloitettuna luokanopekouluun liittyen, mutta jos joku tietäisi kertoa Turun soveltuvuuskokeesta? Katsoin UTU:n sivuilta, että haastattelusta ei olisi mainintaa, ainoastaan ryhmätehtävä ja matemaattiset tehtävät sekä tietenkin VAKAVA-kokeen pisteet vaikuttaisivat pääsyyn. Millainen soveltuvuuskoe Turussa oli viime kesänä?
Entäpä osaisiko joku kertoa kokemuksia luokanopettajaksi haluavien valmennuskursseista? Katsoin netistä, että ainakin Valmennuskeskus ja Eximia moisia järjestävät; ovatko vain rahastusta vai antavatko selvää hyötyä? Kiitos näistä.
Luokanopettajaksi
esm
2
512
Vastaukset
- menisi valmennuskursseille!
Mielestäni VAKAVA-kokeeseen ei voi olla hyötyä valmennuskurssista :D olen lukenut kahtena keväänä kyseistä materiaalia, ja pääsinkin opiskelemaan opettajaksi! en osaa kuvitella että valmennuksesta olisi apua..
- KM-luokanopettaja
Olen kanssasi samaa mieltä eli en usko valmennuskurssista olevan vakava-kokeessa hyötyä.
Kun lukee aineiston niin hyvin, kuin tuossa ajassa ehtii ei muuta voi tehdä. Loppu sitten herran haltuun eli miten onnistuu haastattelussa ja mahdollisesssa ryhmätilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005