Hei kaikki! opiskelen luokanopettajaksi ja olen ajatellut lukea sivuaineeksi terveystietoa... haveeni olisi olla jokupäivä lukiossa opettamassa terveystietoa ja ehkäpä liikuntaa, onko tämä enää mahdollista kun olen valinnut luokanopettajatien...? pliis vastatkaa;)
luokanopettajasta terveystiedonopettajaksi
nina--
3
383
Vastaukset
- enempiä asiaa tuntematta
Ainakin näin, jos tiet ei risteä. Ainahan voi kirjauuta vaikka uuteen kouluuun.
- opeonmaailmannapa!
en usko, että pelkällä sivuaineen oppimäärällä pääsee niitä opettamaan ylä-asteella saati sitten lukioon :D mutta voithan aloittaa uuden koulutuksen..
- luokanopettaja
Kysymys tarkoitti siis sitä, että etkö todella tiedä miten saavutat pätevyyden, vaikka opiskelet jo luokanopettajaksi? Terveystietoa voit opettaa yläkoululla, kun sinulla on siitä aineopinnot ja liikuntaa samoin! Lukiossa tarvitaan jompaan kumpaan syventävät, jotta voit olla pätevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032