En ole koskaan oireillut mistään ruuasta, mutta nyt kun mätystin semmoisia baby napostelu porkkanoita 250g pussukasta (kypsentämättömiä)alkoi loppuvaiheessa suuta kirvellä. Eikä enää kärsinyt syödä neljää viimistä porkkanaa.
Voiko porkkanoille allegisoitua yhen äkin. Vai voiko porkkanoita syödä liikaa?
pupu
Porkkanat
3
983
Vastaukset
- osasitpa aiheen valita
laihdutin kerran porkkanoiden avulla,noin 1/2kg päivässä,jatkuva käyttö teki elämäni todella vaikeaksi,oisko karoteeni vaikuttanut siten että sain yliannoksen tätä a-vitamiinin esiastetta.minulla vaikutti sydämmenrytmiin,eli 2-3vuotta kärsin rytmihäiriöistä,ja popsin porkkanoita,missään ei ollut vaivaan ratkaisua.viimein vahingossa jätin porkkanat syömättä,ja olo parani hetimiten.ja vaikka viisi vuotta mennyt tapauksesta,aina täytyy tietenkin kokeilla,ja sama ongelma heti päälle,rytmihäiriöt heti takaisin,Elikkä tapauksessasi,jos suuta kirvistää,silloin
tuote hieman allergisoi,samoinhan on esim tomaatin kanssa,ja näitä tuotteita pitäisi välttää - Itse allerginen
Porkkana on yksi tavallisista ruoka-aine allergian aiheuttajista.
- Allergiaa---
Tästä kärsinyt itsekkin, suu tuntuu turpoavan jos syö rakaa tai huonosti kypsää porkkanaa, omena on myös sama juttu. Vaihtelee toisinaan , miten kestää. Jostain luin että tämä menee samaan kastiin pujoallergian kanssa, sillä myös valkosipuli ei käy minulle. Koskaan ei ole todennettu näitä, mutta oireet niin vahvat...
Näitä pujoallergeeneja välttämällä elämä helpompaa. Ei juuri muuten oireile. Pujokausi saa väsymyksen aikaan, se ainoa ja pieni tukkoisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803