Miten on mahdollista että kun on kaksi vierekkäistä lohkoa ohraa niin toisen lohkon näyte kelpasi hyvin maltaaksi ja toisen lohkon näyte oli arvoiltaan jopa muuten parempaa mutta mutta näytteessä oli 98% punahometta. Kylvetty samalla viikolla, puitu samalla viikolla ja tautien ja rikkojen torjunta suoritettu samana päivänä samoilla aineilla. Tuo lohko jossa punahometta oli on jonkin verran multavampaa maata, voisiko se vaikuttaa. Lakeallaovat molemmat lohkot joten ei kosteita metsänreunojakaan ole. Tuon punahomeisen lohkon vieressä on oli kauraa, voisiko sillä olla vaikutusta. Kelpaakohan tuollainen 98% punahome-erä mihinkään?
Punahomeesta?
2
715
Vastaukset
- erikoisasiantuntija.
siitä saa hyvää koskenkorvaa siis sinne vaan.
- Hattu-vakio testit
Kerronpa oman punahomeeni tarinan, ohrillani oli tautitorjunta suoritettu ja kasvuston tarkasti ulkopuolinen ammattihenkilö lisäkseni todeten kasvuston täysin terveeksi heinäkuun puolessa välin. Mielestäni kasvustossa ei ollut silmin havaittavaa punahometta, eikä muutakaan vikaa puidessa. Puidessa paikalla oli puolueeton erästä ammattilehteä edustava ammattihenkilö paikalla todeten saman.
Olin sopinut hinnan ohrilleni ja vein näytteen kauppaan perjantaina klo 15.45, hinta kuitenkin putosi markkinoilla ohralla huomattavati viikonloppuna ja niinpä maanantaina aamupäivällä minulle ilmoitettiin ohrani sisältävän liikaa punahometta, eikä sitä voida ottaa vastaan, muuten se oli erinomaista tavaraa. Minkäänlaista lappua en ole saannut labrasta nähtäväksi!
Ja tämä tarina on tosi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738