Voi hemmetti, mitäs nyt juodaan illalla. Olin jo ostanut useita pulloja tuota lasinpesunestettä :(
Myrkytystietokeskus varoittaa, ettei Shellin sinistä lasinpesunestetiivistettä pidä missään tapauksessa juoda.
Kolme ihmistä on joutunut Meilahden sairaalaan nautittuaan sitä.
Eräissä muissa lasinpesunesteissä on "vain" denaturoitua etanolia, mutta Shellin sinisessä lasinpesunesteessä on etyleeniglykolia, minkä vuoksi jo litra voi olla tappava annos aikuiselle.
Pakkauksessa ei lue, että aine on myrkyllistä, koska nykyiset lait eivät sitä vaadi.
Meilahteen joutuneet potilaat olivat juoneet ainetta jopa kaksi litran pullollista. Osa päihteiden väärinkäyttäjistä nauttii denaturoituja alkoholeja paremman puutteessa.
Asiasta kertoi ensin Yle.
Älä juo Shellin lasinpesunestettä
7
556
Vastaukset
- ..................
Kyllä sellaset tenukepit joutaakin kuolemaan,helvetin yhteiskunnan elätit.
- aivodonna
Olen pahoillani, kun stereotypiasi tuottaa sinulle (taas kerran) pettymyksen.
Asiat eivät koskaan ole pelkästään mustavalkoisia, jos olisivat niin sinua voitaisiin pitää rasistisena rodunjalostajana ja hitlerin aatun oppipoikana.
Missä on kerrottu sairaalaan joutuneiden olevan tenukeppejä?
Jos vain LUULET heidän olevan tenukeppejä, on vaarallista tuomita pelkän luulon perusteella meitä kaikkia lasolin/sinolin-juojia lainsuojattomiksi.
Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?
Et varmaan ole vielä maksanut kovinkaan paljoa veroja valtiolle/kunnalle, joten kynästäsi pulpahtelee kaikenmoista skei***.
Emme me ole siis sinun elättejäsi. - OsulanKioski
aivodonna kirjoitti:
Olen pahoillani, kun stereotypiasi tuottaa sinulle (taas kerran) pettymyksen.
Asiat eivät koskaan ole pelkästään mustavalkoisia, jos olisivat niin sinua voitaisiin pitää rasistisena rodunjalostajana ja hitlerin aatun oppipoikana.
Missä on kerrottu sairaalaan joutuneiden olevan tenukeppejä?
Jos vain LUULET heidän olevan tenukeppejä, on vaarallista tuomita pelkän luulon perusteella meitä kaikkia lasolin/sinolin-juojia lainsuojattomiksi.
Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?
Et varmaan ole vielä maksanut kovinkaan paljoa veroja valtiolle/kunnalle, joten kynästäsi pulpahtelee kaikenmoista skei***.
Emme me ole siis sinun elättejäsi.Ovatko juopotkin nykyään oma rotunsa?
"Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?"
Ilmeisesti juomakulttuuriin kuuluu lasol.
- Vieläkö saa
Kolinaa,ennen vanhaan oli hyvin suosittua,ukot sanoivat olleensa parturissa aina kun kolinalle pöllysivät,kysyinkin naapurin sedältä että mistä sulla aina niitä hiuksia riittää niin hän vastasi että kolinahan niitä kasvattaa.
- tenukeppi,
Eipä taida kolinaa enää saada, eikä liekkiviinaa :(
olisi hyvissä ajoin ennen joulua julkaistava lista suositeltavimmista tuulilasinpesunesteistä ja muista korvikealkoholeista, että ei pääsisi syntymään tällaisia hätätilanteita.
Shellin on nyt kiireesti tuotava markkinoille puhdas etanolipesuaine. Maine taitaa kyllä olla tahraantunut pitkäksi ajaksi.- kelpaa juotavaksi
mitä korvikkeita juotte. mikä on halvinta? miten laimennetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047