jokaiselle on osansa täällä auringon alla, ei kannata kadehtia sitä, jolla on paljon rahaa, raha on vain materiaa, mitään et saa mukaasi, kun jonain päivänä kuolet. Yksin oleminen voi olla myös siunaus, harvan parisuhde onnistuu täysin. Pääasia on elää elämäänsä niin hyvin kuin vain osaa ja pystyy. Itse voisi olla katkera siitä, mitä elämässäni on tapahtunut, mutta elän mieluimmin tässä hetkessä, kuin menneisyydessä. Ihminen on kuitenkin loppujen lopuksi yksin koko elämänsä ajan, koskaan ei toinen ihminen voi täysin tietää, miltä joku asia sinusta tuntuu, puhumattakaan siitä, kuinka harva pysähtyy sinua kuuntelemaan. Olen välillä masentunut, mutta en anna periksi, elämälä voi vielä yllättää ja yllättäkin, jos vain antaa sille tilaisuuden. Hyvää uutta vuotta kaikille :)
Ei kannata olla
katkera...
2
510
Vastaukset
- saa mukaansa
eikä myöskään ole koskaan saanut mitään tai kokenut mitään mitä muut ehkä ovat, esimerkiksi rakkautta.
Mitä muuta voi tehdä silloin kuin olla katkera?
Leikkiä että se on ok?- leikit...
sanoilla, joita ei kukaan ymmärrä, mikä se pointti oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337