Aluelämpö

Käpykankas

onko mahdollista päästä tästä ryöstövirmasta eroon. En ole tavannut missään yrityksessä näin huonoa palvelua, kuin tässä kyseisessä yrityksessä.

15

1580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maigolman

Jos olisit Kuopiossa tai sitä pohjoisempana, kuitenkin saman läänin aluueella, huomaat, että asiakaspalvelu on ystävällisempää ja asiakaslähtöisempää.

Sitä olen itsekin joskus miettinyt, että jos kerran ihmisiä niin paljon kyrsii asua varkaudessa ja se nostaa vaikut ulos korvista, miksi siellä pitää asua? Nimimerkki, itse asun edelleen, mutta tuskin enää kauan...

• saanut

ko.yrityksestä aina hyvää palvelua. Hintakin on ihan kilpailukykyinen,että silleen.

• Siinä vain muistutus, sellaisia ne siellä Kuopiossa on kaikki. Jostain Karjalan peruilta tulleita kieroilijoita. Kuopion suuntaan en muuttaisi kuin kahleissa. Kylmät väreet tulee kun ajatteleekin.

• kovin

on ressukalla pienet ympyrät.

• kovin kirjoitti:

on ressukalla pienet ympyrät.

Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.

• Maigolman
        bruno2 kirjoitti:

Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.

Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)

• Maigolman kirjoitti:

Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)

Savolaisesta liiottelusta olen kuullut paljon mutten isosta Kuopiosta onko se jossain Nurmeksen luona

• ............

Ja etäisyyttä kaupunkien välillä olikaan? Silti haukutaan toisen kaupungin asukkaita ja vieläpä juuria :) Naurettavaa.

Kerronpa sinulle salaisuuden: samasta puusta ne varkautelaiset ja kuopiolaiset on veistetty. Kiitos kuitenkin nauruista :)

• asiaka

tuntuu jotenkin uskomattomalta että asiakkaat hyväksyvät perusteettomat hinnan korotukset...jos muualla nostetaan hintoja ei se ole oikea peruste nostaa täällä koska lämpö saadaan .tehtaalta EDULLISESTI ja ymmärtääkseni on tehty MONEN VUODEN SOPIMUS lämmön toimittamisesta ..ja enkä usko että yhtiö on nostanut hintojaan. Kaupunki ja Savon Voima ne vaan haluaa osinkoja.

• jo tuo

jonninjoutava paskan jauhaminen ja vaihda toki kalliimpaan järjestelmään.

• saha soimaan
        jo tuo kirjoitti:

hanki energias jostain muualta, pistä vaikka tuulimylly pihalles tai hönkäile akkas kanssa.

• asik
        jo tuo kirjoitti:

varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.

• kuin,,,,,,,,,,
        asik kirjoitti:

varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.

Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.

• kippeejapahasti
        kuin,,,,,,,,,, kirjoitti:

Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.

terveyskeskuksessa saa todella törkeää kohtelua puhelimessa, luukulla joskus asiallista. Määkiviä ja ammattitaidottomia jotkut.

• palvelua

saat varmasti sieltä huonoa palvelua jos olet irtautumassa kyseisestä virmasta. Olisit miettinyt jo alunperin mihin olet aikoinaan sitoutunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe