onko mahdollista päästä tästä ryöstövirmasta eroon. En ole tavannut missään yrityksessä näin huonoa palvelua, kuin tässä kyseisessä yrityksessä.
Aluelämpö
15
1578
Vastaukset
- Maigolman
Jos olisit Kuopiossa tai sitä pohjoisempana, kuitenkin saman läänin aluueella, huomaat, että asiakaspalvelu on ystävällisempää ja asiakaslähtöisempää.
Sitä olen itsekin joskus miettinyt, että jos kerran ihmisiä niin paljon kyrsii asua varkaudessa ja se nostaa vaikut ulos korvista, miksi siellä pitää asua? Nimimerkki, itse asun edelleen, mutta tuskin enää kauan... - saanut
ko.yrityksestä aina hyvää palvelua. Hintakin on ihan kilpailukykyinen,että silleen.
Siinä vain muistutus, sellaisia ne siellä Kuopiossa on kaikki. Jostain Karjalan peruilta tulleita kieroilijoita. Kuopion suuntaan en muuttaisi kuin kahleissa. Kylmät väreet tulee kun ajatteleekin.
- kovin
on ressukalla pienet ympyrät.
kovin kirjoitti:
on ressukalla pienet ympyrät.
Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.
- Maigolman
bruno2 kirjoitti:
Katso etelään päin niin siellä asukastiheys on muuta kuin jossain periferiassa. Etelään päin katsottuna ei niitä poroja ole mutta veikkaan että sitä älykkyyttä omaavia kylläkin. Muikkujakaan ei lasketa. Suosittelen käymään sen kansakoulun siellä Kuopiossa loppuun.
Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)
Maigolman kirjoitti:
Teille sitä ei ole oman rakkaan kotikaupunkinne pohjois-puolella muuta isoa kun Kuopio. Kävisitte vähän enemmän matkustelemassa, ettette ihan homehtus Varkaudessa... tekee muuten hyvää :)
Savolaisesta liiottelusta olen kuullut paljon mutten isosta Kuopiosta onko se jossain Nurmeksen luona
- ............
Ja etäisyyttä kaupunkien välillä olikaan? Silti haukutaan toisen kaupungin asukkaita ja vieläpä juuria :) Naurettavaa.
Kerronpa sinulle salaisuuden: samasta puusta ne varkautelaiset ja kuopiolaiset on veistetty. Kiitos kuitenkin nauruista :)
- asiaka
tuntuu jotenkin uskomattomalta että asiakkaat hyväksyvät perusteettomat hinnan korotukset...jos muualla nostetaan hintoja ei se ole oikea peruste nostaa täällä koska lämpö saadaan .tehtaalta EDULLISESTI ja ymmärtääkseni on tehty MONEN VUODEN SOPIMUS lämmön toimittamisesta ..ja enkä usko että yhtiö on nostanut hintojaan. Kaupunki ja Savon Voima ne vaan haluaa osinkoja.
- jo tuo
jonninjoutava paskan jauhaminen ja vaihda toki kalliimpaan järjestelmään.
- saha soimaan
jo tuo kirjoitti:
hanki energias jostain muualta, pistä vaikka tuulimylly pihalles tai hönkäile akkas kanssa.
- asik
jo tuo kirjoitti:
varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.
- kuin,,,,,,,,,,
asik kirjoitti:
varmaan et itse maksa mitään laskujasi etkä vuokraasi vaan ohjaat kaikki laskusi "KAUPUNKIN TALOLLE" niin et voi ymmärtää asiaa ja korotuksia että se on väärin.
Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.
- kippeejapahasti
kuin,,,,,,,,,, kirjoitti:
Varkauden terveyskeskuksessa, siellä ei vastata puhelimeen ja jos vastataankin, niin kielenkäyttö on todella karmeaa.
terveyskeskuksessa saa todella törkeää kohtelua puhelimessa, luukulla joskus asiallista. Määkiviä ja ammattitaidottomia jotkut.
- palvelua
saat varmasti sieltä huonoa palvelua jos olet irtautumassa kyseisestä virmasta. Olisit miettinyt jo alunperin mihin olet aikoinaan sitoutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959