Mistä Electrolux Oxygen Z7030 suodattimia?

juke

Pitäisi saada ostettua jostain uudet suodattimet Electrolux Z7030 ilmansuodattimeen, mutta en löydä niitä mistään? Onko netissä joku paikka mistä niitä voisi tilata, tai sitten joku liike Tampereen lähistöllä?

7

5660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa esim.

Itäkeskuksen Stockmannilta ja Gigantilta. Viimeksi syksyllä ostin.

• tilata.

Yritin etsiä netistä, en löytänyt.Tuo on kamalaa, kun ei tarvittavia osia löydy mistään sen jälkeen kun kalliin puhdistimen ostaa. Soittele kaikki alueesi kodinkoneliikeet läpi ja käske tilata, jos ei ole. Kyllä niitä varmaan hommataan sulle ja osta varastoonkin.

• juke

Kiitokset vastauksista. Olen itsekkin etsinyt netistä mutta eipä ole vielä tullut vastaan. Pistinkin sähköpostia yhdelle huoltofirmalle joka huoltaa noita Electrolux laitteita.
        Naurettavaa että "varaosia" ei todellakaan ole saatavana oikeastaan mistään sen jälkeen kun laitteen on tosiaan hankkinut...
        Pitää sitten ottaa yhteyttä suoraan Electroluxin maahantuojaan ja pyytää heiltä tukea jos huoltofirmasta ei varaosia löydy.

• Tampeeren
        juke kirjoitti:

Kiitokset vastauksista. Olen itsekkin etsinyt netistä mutta eipä ole vielä tullut vastaan. Pistinkin sähköpostia yhdelle huoltofirmalle joka huoltaa noita Electrolux laitteita.
        Naurettavaa että "varaosia" ei todellakaan ole saatavana oikeastaan mistään sen jälkeen kun laitteen on tosiaan hankkinut...
        Pitää sitten ottaa yhteyttä suoraan Electroluxin maahantuojaan ja pyytää heiltä tukea jos huoltofirmasta ei varaosia löydy.

lähellä on Stockmann tai Gigantti? Pyydä että he tilaavat jos ei ole ennestään. Ai niin Helsingin keskustan Stocmannilta näitä saa myös.

• Piketasta?

Tampereella toimii kodinkoneiden huolto- ja varaosaliike Piketa. Sieltä on saanut ainakin Elixairin kaikkia suodattimia pesuaineita. Nettisivujen (www.piketa.com) mukaan pitäsi olla myös Electroluxin suodattimia. Firmalla on myös nettikauppa. Kaupassa olen saanut aina erinomaista asiakaspalvelua, eli jos suodattimia ei ole, niin luulisin, että tilaavat.

• toni

saa ainakin kodinykkösiltä. net anttilasta saa myös kun myyvät kyseisiä laitteita . sama suodatin käy 7010,7020,7030... ja joissain on se aktiivihiili suodatin vielä, joka käy mielestäni myös näihin kaikkiin.

• edullisesti suodatti

Edullisimmin Netanttilasta, esim. pestävä malli 39,90e, helmikauppa.fi ja pussit.net, sekä tsoikkeli.fi edullisimmin aktiivihiilisuodattimia 30e:lla ja tavallinenkin alle 40e:n. Ollappa hyvä tiedoista !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe