Tosiaan katkera akka. Nyt haukkuu suomalaismiehiä munattomiksi, on sillä akalla otsaa. Kehuu että miehet pelkäävät vahvoja naisia, ei tosiaan! tykkään sellaisista mutta tossa "kurosessa" ei ole mitään muuta kun heikko itsetunto ja sellanen bimbon tuntuinen vielä. Voisin jopa sylkäistä päin naamaa koska säälin häntä. Saisipahan edes oikeusjutusta sitten rahaa. PYRKYREITÄ ON MONENLAISIA, ja suurin osa heikkoja akkoja kun itse ei pysty tai osaa tehdä yhtään mitään muuta kuin tuomalla itsensä JULKISUUTEEN!
kuronenn
5
393
Vastaukset
- mieltä.
Jos hän ei olisi julkisuuden kipee, olisi hiljentynyt asiasta jo aikaa sitten.
- kuka tyhmää
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
- mieltä.
kuka tyhmää kirjoitti:
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
- samaan
mieltä. kirjoitti:
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
Kategoriaan siis ei käynyt vai...noh
- Kuronen oli
loukkantunut, koska hänen tunteitaan loukattiin. Kuka tahansa nainen loukkaantuu, kun mies ensin sanoo rakastavansa ja sitten kieltää kaiken, niinkuin Matti teki. Minä ymmärrän Kurosta täysin. Hän on aito ihminen toisin kuin Matti Vanhanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337