Moikka , mul on ollu jo pitkään sellasii tuntemuksii et mun päässä jo etukäteen näytetään mitä tulee tapahtumaan, yleensä huonosti.Samoin mä juttelen ittekseni mun kuolleen koirani äänellä ja vastailen sit omalla äänelläni, kuulostaa varmaan oudolle mut niin mä teen, samoin ratkon päässäni koko ajan yhtälöitä esim kuinka monta kirjainta jossain sanassa on ja säikähdän jos luku on esimerkiks 6, kun 666 on saatanan luku, mut jos kiraimii on seitsemän , helpottaa kummasti.samoin mä rukoilen et pahat henget poistuis mun sisältä ja ympäriltä.sit saaan esimerkiks tunteita et jonnekki ei kannata mennä, nii sit jätän menemättä, en oo näistä puhunu lääkärille ku pelkään et saan jonku lääkityksen tai et mut laitetaan sairaalaan. Onks muilla vastaava kokemuksia tai neuvoja???
onks kellään?
5
337
Vastaukset
ihmeessä lääkäriin ja kerro noista oireista - ei siksi, että olisit vaarallinen itsellesi tai muille, vaan siksi, että elämäsi helpottuisi!
Ei Sinua mihinkään sairaalaan passiteta, vaan saat ehkä lääkitystä ja terapiaa! Ei lääkityksessä ole mitään pelottavaa ja mystistä; ne helpottavat elämääsi ja voit suunnata energiaasi johonkin mieluisaan! Lääkäriin, kipin kapin! Voimia!!- gerbetto
Mihinkähän sairauteen noi oireet viittaa??
gerbetto kirjoitti:
Mihinkähän sairauteen noi oireet viittaa??
asiantuntija, mutta viittaavat ahdistus/pakkoneuroosiin!
Uskoisin, että oikealla lääkityksellä oireet vähenevät ja loppuvat kokonaan! Tsemppiä Sulle!
- ovat valitettavan
yleinen keino hoitaa asioita.
Ehkä sinun kannattaisi vaan koettaa vakuuttaa itsellesi, että ns. maagisia numeroita ei ole olemassakaan. Se on täyttä puppua. Asiaa puoltavaa kirjallisuutta toki löytyy, mutta sille ei ole tieteellisesti eikä järkiperäisesti mitään perusteluja.
Ehkä aavistelusi ja ennakointisi, hmmm, mistähän se voisi kertoa?
Onko sinulla tunnetta, esim. lapsuudesta tai nuoruudesta, että sinä itse päätät, mitä teet, mitä opiskelet, mihin suuntaan elämääsi viet? Vai tuntuuko sinusta se mustalta aukolta, mihin et voi vaikuttaa? Jolloin koetat turvautua hassuihin aavistuksiin, jotta sinun ei tarvitsisi itse tehdä ehkä vaikealta tuntuvia päätöksiä?
Tai onko sinulla lapsuuden kodissasi ollut outoa tuntemusta, että aikuiset eivät ymmärrä sinua, kuuntele, ole läsnä? Eivät tue, jolloin alat kuvitella asioita, pitämään totena merkkejä, joista saisit jotenkin tukea, kun aikuiset eivät sitä vaikkapa läsnäolollaan tee.
Itsekseen puhumisessa ei ole mitään pahaa. Se on ihan hyvä tapa pitää järki mukana, kun tuntuu siltä, että nyt maailma heittää mun elämässä kuperkeikkaa.
Onko sinulla kamala ikävä koiraasi, jos sinusta tuntuu, että koiran henki on jotenkin läsnä? Tai muistat koiran niin tarkasti, että tuntuu, että koira on siinä ja juttelet koirasi kanssa, ja hän vastaa ja ymmärtää, kuten luontokappaleet nyt toista luontokappaletta ymmärtävät. Kyllä koira voi olla ihmisen paras ystävä.ovat ihan samanlainen apu psyyken ongelmiin, kuin Burana päänsärkyyn; turha niitä on pelätä, jos niillä saa äänet ja pakkotoiminnot lakkaamaan! Ne eivä kylläkään yksin auta, vaan rinnale kunnon terapia, niin ihminen on taas toimintakuntoinen.
Ihmiset turhaan mustamaalaavat psyykenlääkkeitä ja pelkäävät riippuvuutta tms. Turhaa kärsiä invalidisoivista vaivoista jos apua on saatavissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294