Kultagekko?

tuntematon

Olen lukenut, että ne sopivat aloittelijoille, mutta en tiedä niistä mitään! Joten jos joku voisi kertoa:) Olen siis varmaan hankkimassa sellaisen, saisin ilmaiseksi ja pelastaisin samalla hengen..

Monta toukkaa se syö päivässä?
Kuinka usein terraario pitää siivota?
Ia perustiedot päälle, olisi mahtavaa :)

8

1943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scizze

..että sulla täytyy olla valmis terraario sille joka on ollut muutaman päivän jo tyhjillään päällä kaikkine laitteineen ja oot suihkutellu sitä joka päivä pitääksesi kosteustasapainon yllä..Siinä on hyvä alku.Hanki terraario ja muut tarvittavat välineet.

• tuntematon

Terra ja tavarat tulevat mukana!

• PartisGirl^_^

Se on todella kaunis gekko kylläkin.Ruoka koostuu hyönteisistä,aina liskolle kannattaa syöttää mahdollisen monipuolista ruokaa,sirkkoja jotka ovat varmaan pääsääntöistä ruokaa hyönteisyöjälle,vahakoisantoukkia,jauhomatoja,niitä silloin tällöin herkkupaloina kitiinikuoren takia (huono sulavuus)!Hämäräaktiivinen eli nukkuu päivät.Voit tarjota myös sokerittomia hedelmäsoseita ja vähän jopa hunajaa.Kalsiumin ja vitamiinien lisäys ruokaan!Terrariota tulee sumutella päivittäin,elää n.10 vuotta.Lämmittelyalueella pitäisi olla 30-35 astetta peruslämpö terrassa n.25 astetta.UVB valaistus myös ehdoton!Paljon kiipeily mahdollisuuksia.

• T@/\/£/_i

Olen Karvaisille eläimille alerginen ja olisin kiinnostunut liskosta!Kävin tossa fauntarin koti sivuilla ja törmäsin kultagekkoon;) Kävisköhän sen terraarioks vanha akvaario jos on tarpeeks iso? ja mikä olisi sellainen halpa hinta? please help!

• yks vaa

pitääkö kultagekko käsittelystä? haluaisin semmoisen mutta haluaisin muutakin kuin tarkkailla...

• ..

yks vaa > en usko että mikään lisko pitää käsittelystä, korkeintaan sietää sitä. liskoa pitäs muutenki käsitellä mahd. vähän ettei se stressaannu. jos haluat muuta ku tarkkailla, älä osta liskoa.

• lissu lisko

eikö muka tykkää? Mistä tiedät?

• lissu lisko

Moi! Voiko Kultagekkoa pitää kädessä vai pureeko se tai mitä nyt voi tapahtua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe