Prince malttoi pysytellä pois netistä kokonaisen vuoden ennen kuin tuli järkiinsä...
Uudet nettisivut:
http://www.lotusflow3r.com/
Sivustolla soi uutta musiikkia. Nyt vain odotellaan niitä kolmea levyä, jotka Prince aikoo julkaista tänä vuonna...
paluu nettiin
5
726
Vastaukset
- tilt
Ja juuri kun olin menettänyt toivon uusista nettisivuista :)
Outoa, etten ole kuullut noista levyistä aiemmin. Julkaiseeko Prince siis kaikki kolme levyä kerralla vai vuorotellen? Niin ja mihin aikaan? Olenkin jo kovasti odottanut uutta materiaalia ;)- jukka
kerrassaan mahtava juttu, nythän Prince tekee sen mitä jo vuonna 1987 suunnitteli! Kumpa uusi materiaalikin olisi samaa tasoa kuin ne biisit, mitkä lopulta muodostivat Sign of the Timesin 22 vuotta sitten.
Nettisivuja en ole juurikaan seurannut koskaan, mutta laittaisi vielä ne Youtube-videotkin takaisin - tai siis antaisi luvan laittaa. Saas ny nähä. - whitedove
Levyjen julkaisuaikatauluja ei varmaankaan ole vielä päätetty. Tieto levysuunnitelmista on kuitenkin Princeltä itseltään, joten aikeet ovat selvät. Princen historian tuntien ei tosin kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa...
Lisätietoa Princen haastattelusta:
http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2008/12/visiting-with-p.html
Haastattelusta voisi tosin päätellä, että kolmas levy on Princen uuden suojatin, Bria Valentan, levy, eikä Princen soolotuotantoa. Eli tarkoittanee, että kaikki muu paitsi laulu on Princen tuotantoa.
Esimakua tulevilta levyiltä on jo kuultu erään amerikkalaisen indieradioaseman aalloilla. Kaikkiaan viisi uutta kappaletta on kierrossa Brian biisi(t). Diggaan ainakin nettisivuillakin soivasta Crimson And Clover -coverista sekä Colonized Mind -kappaleesta.
- Nelssoni
Itse kuulin 3 biisiä luupissä. Crimson and Clover on hyvä, tosin Rollarit/Led Zep teki tämän paremmin ;) Se on hienoa, että Prince nostaa vanhaa 70-luvun rokkia esiin. Kuitenkin soittajamiehiä. Ei muuten huono biisi ollenkaan tämä C&C vanhalta Zep-diggarilta...Tässä Princen keppi kulkee taas vaihteeksi.
2 muuta ovat nykyjenkki R&B:tä, joka ei kiinnosta. "Here I come" parempi.- jukka
on toinen uusi biisi, joka nojaa aika pitkälle 70-luvun rokkiin, muttei mielestäni biisinä ole kovinkaan toimiva.
Toistaa Furyn rytmiä (3121-levyn biisi), joka puolestaan on aika lailla samantapainen kuin Girls and Boys (Parade-albumilta.) Viime mainittu on mainio popfunk-groovepala, mutta 2000-luvulla levytetyt variaatiot eivät itseeni uppoa. Black Sweat on taas jatko-osa biisille Kiss.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707