Tämä on sinulle nainen jolla on väljä pillu. Siis sellainen jolle kalu ei oikein tunnu riittävän. Olet ehkä ollut joskus häpeissäsikin sen koosta. Tai ehkä sinua jopa kiihottaa tunne siitä että pillusi on todella iso. Joka tapauksessa olet juuri nainen jota etsin. Pidän siis isosta ja väljästä. Tykkään naida sitä, tarvittaessa käyttää sormia ta koko kättäkin kalun kera jotta saan sen täyteen. Kaluni on kookas ja tykkään tuikata sen todella isoon pesään. Siis sellaiseen ettei kalu oikein edes reunoja tunne. Tykkään myös fistata ja käyttää isoja leluja ja esineitä tyydyttääkseni isopilluisen naiseni jolle isokaan kaluni ei välttämättä riitä. Tätä voisi kutsua kai jonkinlaiseksi fetissiksi. Joka tapauksessa se antaa tilaisuuden juuri sinulle ihanan väljä nainen :)
Siis, kuka minä olen?
Olen 35v menestynyt ja komea mies.
Sinun iälläsi ja ulkonäölläsi ei minulle ole merkitystä jos omaat muuten tuollaisen himoitsemani ison ja väljän.
mailaa
cagivaus@yahoo.com
Iso ja väljä pillu on parempi
Väljää etsivä mies
5
1164
Vastaukset
- irkku_69
Mulla kai aika väljä, tosin mulla on kokemusta vain yhdestä miehestä. Hänen kalunsa ei ainakaan tuntunut missään ja olinkin aika pettynyt. Kuinka paksu (ympärysmitta)/pitkä kalu sulla on?
- Väljää etsivä mies
"Se" on 20 cm pitkä ja 15cm ympäri
- Anonyymi
hienoa
- Anonyymi
Väljä märkä lotiseva pillu on mieleeni. Vielä isot häpyhuulet, niin on täydellinen paketti!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309