Loistava, ihana, aataminikuinen koneemme päätti sitten että slawikin sivuilta ei lueta englanniksi. Ja en osaa pahemmin sitä monggerrusta..
Etsisin kuvaa virtuaalikonilleni, mutta siihen se sitten tyssää. Mistä kohti slawikista saa kopioida? Saako kuvia muokata mielensä mukaan?
Kiitos jo etukäteen! 8D
Slawikista.. Help?
2
264
Vastaukset
- Whampyr
Minun tietääkseni kuvia saa kopioida mistä vain, gallerie (vai mitä siellä nyt lukeekaan) on siis kuvagalleria ja sieltä ainakin olen itse kuvia ottanut. Kuvia saa minun tietääkseni myös muokata.
Huomaathan kuitenkin, että jokaiselle sivulle, jossa kuvia on käytössä, tulee merkitä kuvan ottajaksi Christiane Slawik ja linkki slawikin sivuille. Joko kuvan alle tai sivun loppuun.
Eli pelkkä merkintä erillisellä copyright sivulla ei riitä (vaikka monella onkin näin).- Ven
Copyrightmerkintä pelkän sivun loppuun ei riitä, se pitää olla heti kuvan alla.
"Use of all horse pictures only with Copyright "Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com" and link to my homepage under each picture or avatar! NO USE WITHOUT LINK!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096