en aina syleile maailmaa
olen toisinaan piru mieheksi
kaikki tuo jonninjoutava logiikka
ja omituisuudet
mutta olen aivan vierelläsi
jos tarvitset ystävää
olen aivan vierelläsi
jos etsit kuuntelijaa
vierelläsi olen
tässä ja nyt
olen läsnä
läheltäsi löydät minut
Aivan vierelläsi
16
491
Vastaukset
- padme_amidala
..sinulla on niin ihana runo, että tähän vierellesi haluaisin jäädä kertomaan kaikki huoleni. Tämä jos mikä on rakkausruno, selkeä ja voimakas.
Pidin kovasti lukemastani. Kiitos lukuhetkestä : )- tomppa2006
...näkyy ehkä runoudessani hyvä olotilani...
Palautteesi miellyttää tavattomasti runon kirjoittajaa. Kiitos.
"Olen aina vierelläsi sun".
Oliko jokin laulukin niin.
Kiitos runostasi
Pakkaspäivää ihanaa.- tomppa2006
...jonkun laulunkin sanat tuohon suuntaan...
Hauskaa ja iloista runoa tavoittelin, sait kiinni sanoman. Kiitos Margitta palautteesta.
*hymyilee*
- Oli ihanaa
jankutusta. Joopa, joo!
- ongelmasi*
olikaan, miten voin auttaa?
- tomppa2006
...runoissa on toistoa, ehkäpä jankutustakin...
On vain määrätty määrä kauniita sanoja ja rakkauteen sopivia ilmaisuja. Pakostakin tulee joskus jankutusta.
*hymyilee* - tomppa2006
ongelmasi* kirjoitti:
olikaan, miten voin auttaa?
...tälläiset viestit, olen kirjoittanut paljon tylyimmillä palstoilla ja tottunut kovaan kritiikkiin...
Kun on itseluottamus kohdallaan, eikä ole yliyrittämistä (sanonta lainattu mäkihyppääjiltä) onnistuu myös negatiivisen palautteen lukeminen, heh.
- lindalinda1
tuskin meistä kukaan alituiseen pystyykään sylei-
lemään maailmaa, jokaisella on ne omat vastoin-
käymiset.
Mutta on hyvä tietää, että on vierellä joku joka
on yhtä aikaa ystävä, kuuntelija ja rakastettu.
Mielestäni kursailematon runo, jossa on kaikki
tarpeellinen - rakkaus säikeinä säkeissä.
Pidin kovasti tästä luomastasi tunnelmasta.- tomppa2006
...voisin silti ehkä olla hieman peruspositiivisempi...
"Ja elämä on helppoo silloin, kun on joku josta pitää kii..."
Oli minulla aluksi runon lopussa muistaakseni sanat: - sinuun rakastunut. Mutta ajattelin, ettei välttämättä tähän tarvita ollenkaan rakkaus sanaa, vaan nyt tehdään läheisyyttä korostava runo.
Pidin palautteestasi, kiitos.
...Oli lähellä vaimo , mies ,ystävä...
Seisoa rinnalla niin tyynessä kuin myrskyssä.
Sanasi uppos...pieneen sieluun.
Kiitos Tommy=)- tomppa2006
...voi olla läheinen, ihminen ihmiselle...
Toisen tukeminen ja seisominen rinnalla, niin myötä- kuin vastamäessä.
Olen iloinen, että tavoitin sanoillani pienen sielusi. Se on minulle suuri asia.
*hymyilee*
- kaaru
vastassasi
vastarannan kiiski
naisen logiikka
ei aukea itselle
kuin sitten miehiselle
miehelle
ystävyyttä vahvaa
sitä aina tarvitaan
kulkemaan rinnalla
kuuntelemaan
iloissa ja suruissa
ja halaan tätä hetkeä
tässä ja nyt
vierelläsi ruudun takaa:)))- tomppa2006
...on hieno asia monimuotoisuudessaan...
Olen onnellinen, että urospuoliset saavat ihailla tätä luonnonihmettä. Joskus kummastella omaan suoraviivaiseen logiikkansa verrattuna, mutta useimmiten ihailevat, ehdottomasti.
Vahva ystävyys on korvaamatonta.
Tämä aamuhetki kirkastui ja lämpeni viestisi myötä. Kiitos.
- pups
Tiedä häntä...oletkohan kuitenkaan, mutta olet ainakin melkoinen taituri runoja kirjoittamaan.
Hyvin tärkeä runo, jonka viesti on melkeinpä maailman tärkeimpiä asioita. Hieno runo!- tomppa2006
...ole huomannut kaikkea, yritän olla vähän niinku edukseni täällä...
Pirullisuus minussa on vaihteleva ja toisaikainen luonteenpiirre, mutta en halua kieltää, etteikö sellaista olisi olemassa...ainakin piilevänä.
Tavoitit runoni sanoman, olen siitä hyvilläni. Kiitän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058